این فیلم چرا در جشنواره نیست؟
تاریخ : شنبه 1 بهمن 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 

 

این فیلم چرا در جشنواره نیست؟

سینما - فیلم 'زندگی خصوصی آقا و خانم میم'با وجود تمام ایرادهایش، می‌توانست در جمع سی و دو فیلم بخش مسابقه قرار گیرد.

کیوان کثیریان: فهرست فیلم های بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر هر سال که اعلام می شود، سوال هایی هم با خود همراه می کند که مرجع پاسخ به این پرسش ها گاه هیات انتخاب است و گاه مدیر کل نظارت و ارزشیابی که با حضورش در ترکیب هیات انتخاب، راه هرگونه اعمال سلیقه را برای خود باز نگه داشته است.
بنا ندارم در این چند سطر از فیلمی دفاع کنم یا بالعکس. و نمی دانم موضع همه اعضای هیات انتخاب نسبت به فیلم "زندگی خصوصی آقا و خانم میم" دومین ساخته روح الله حجازی (با بازی مهتاب کرامتی، حمید فرخ نژاد و ابراهیم حاتمی کیا) چه بوده اما با توجه به چند فیلمی که پیشاپیش دیده ام یا درباره شان شنیده ام، تردید ندارم که این فیلم با وجود تمام ایرادهایش، امتیازاتی هم دارد که می توانست در جمع سی و دو فیلم بخش مسابقه قرار گیرد. حاضر نبودن فیلم حتی در بخش آیینه سینمای ایران (خارج از مسابقه) کاملا این ظن را تقویت می کند که مشکل فیلم - به رغم آنچه مدیر کل نظارت و ارزشیابی در رسانه ها ادعا کرده- مشکل کیفی نبوده است. اظهار نظر یکی دو عضو هیات انتخاب درباره فیلم هم این گمانه را تایید می کند.
اما چند پرسش دارم که می تواند خیال همه را بابت سالم بودن  مکانیزم پذیرفته نشدن "زندگی خصوصی آقا و خانم میم" راحت کند. البته نمی دانم هیات انتخاب در این باره پاسخگو خواهد بود یا سجاد پور یا هردو یا هیچکدام!
اول: آیا کنار ماندن این فیلم با فیلم پیشین حجازی ارتباطی دارد؟
"درمیان ابرها" گرچه به لحاظ مضمونی بحث برانگیز شد اما فیلم خوش ساختی بود که از دولت نهم پروانه ساخت و نمایش گرفت. لج و لجبازی با فیلمساز بابت فیلم قبلی اش عجیب و غریب است.
دوم: آیا کنار ماندن فیلم با اعتراض های فیلمساز به صادر نشدن پروانه ساخت دومین فیلمش ارتباطی ندارد؟
به هرحال معاونت سینمایی فعلی قرار بوده انتقاد پذیر و پاسخگو باشد و طبعا اینگونه برخوردها، از این معاونت قرار بوده بعید باشد!
 سوم: آیا کنار ماندن فیلم با نام تهیه کننده اش ارتباطی ندارد؟
محمد رضا شفیعی از تهیه کنندگان جوان و البته پرکار تلویزیون است که در دو سه سال اخیر آثار شاخصی همچون وضعیت سفید، جراحت، رستگاران، شیدایی و ... را تهیه کرده و این اولین تجربه سینمای او بوده. این تهیه کننده با محمد مهدی عسکرپور هم دوبار کار کرده و ارتباط خوبی با او دارد. حالا کدامیک از وی‍ژگی های بالا می تواند نام او را دچار مشکل کند؟
 چهارم: آیا کنارماندن فیلم با بازی ابراهیم حاتمی کیا ارتباطی ندارد؟
ابراهیم حاتمی کیا یک نما در "بوی پیراهن یوسف" که بازی کرد، هیچ استعدادی از خود در این زمینه بروز نداد. اما در "زندگی خصوصی آقا و خانم میم" او خوب بازی کرده و از حد تصور بهتر ظاهر شده. اگر کنارماندن فیلم به حضور او و توقیف فیلم آخرش "گزارش یک جشن" مرتبط باشد باید بسیار تاسف خورد و اگر به امضای حاتمی کیا پای بیانیه 9 نفره علیه تعطیلی خانه سینما ربط داشته باشد که دیگر کار از تاسف می گذرد.‌ آن هم برای معاونت سینمایی که گمان می کند غیر سیاسی ترین است.
پنجم: اگر پاسخ هر چهار پرسش بالا"نه ندارد" باشد، می ماند یک پرسش اساسی دیگر. آیا هیات انتخاب کیفیت تمامی سی و دو فیلم بخش مسابقه و 17 فیلم بخش آیینه سینمای ایران را تایید می کند؟
حالا اگر زد و ما همه فیلم های بخش مسابقه جشنواره را دیدیم و کلی فیلم با کیفیت پایین تر پیدا کردیم، چه؟ آن وقت شما چه جوابی دارید؟ حضور بعضی فیلم ها که با "سهمیه" یا چیزی شبیه آن وارد بخش مسابقه شده اند و نام سازندگانشان از همین حالا دارد این فرض را تایید می کند که پیدا کردن فیلم های آنچنانی در بخش مسابقه کار چندان دشواری نیست.
امیدوارم مسوولان جشنواره و هیات انتخاب پاسخگوی آنچه انجام داده اند، باشند و تا زمان باقی است اگرحقی ادا نشده ادا کنند. به هرحال نمایش فیلم در هر بخش از جشنواره می تواند آن را در معرض قضاوت مردم و اهل رسانه و منتقدان قراردهد. و این کمترین حقی است که می شود برای این فیلم قائل شد. من "پریناز" را ندیده ام ولی شنیده ام که مشکل آن فیلم هم کیفی نیست و امیدوارم آن هم امکان نمایش در جشنواره را پیدا کند.
 حالا که حدود 80 درصد فیلم های متقاضی، در بخش های مختلف جشنواره جای داده شده اند (که البته به نظرم اتفاق کاملا بحث برانگیزی است) اضافه شدن یکی دو فیلم دیگر، به جایی بر نمی خورد!


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : شنبه 1 بهمن 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 

 

کنایه گزارشگر تلویزیون به ستاره های پرسپولیس / این سه بازیکن روی هم ۱۰۳ سال سن دارند

لیگ برتر - مزدک میرزایی هنگام گزارش مسابقه پرسپولیس - مس رفسنجان کنایه‌ای به سن ستاره‌های پرسپولیس زد.

به گزارش خبرآنلاین؛ میرزایی که گزارشگر این مسابقه بود هنگامی که مهدوی کیا زمین را ترک می کرد و بازوبند را به علی کریمی می داد گفت: «کریمی، مهدوی کیا و هاشمیان روی هم 103 سال سن دارند.»

کنایه او به شاید به موقع بود؛ چراکه پرسپولیس در آن لحظه یک گل از حریف ته جدولی اش عقب بود. البته میرزایی مجموع سن این سه نفر را یک سال بیشتر حساب کرده چراکه وحید هاشمیان، مهدی مهدوی کیا و علی کریمی به ترتیب 35، 34 و 33 سال سن دارند و مجموع سن آن ها می شود 102 سال.


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : شنبه 1 بهمن 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 

 

مصدومین و مجروحان زلزله نیشابور/گزارش تصویری

حوادث - مصدومین زلزله نیشابور به بیمارستان‌های دولتی 22 بهمن و حکیم نیشابور، انتقال یافتند و تحت درمان قرار گرفتند.

نمایش اسلاید
 
 
مصدومین و مجروحان زلزله نیشابور

عکسها: مهر


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 

 

اگر الگوی مغز شما شبیه به این است، شاید یک قاتل زنجیره‌ای باشید!

پزشکی - دو ریاضیدان مدعی شده‌اند که جرایم قاتلین زنجیره‌ای الگوی مشخصی دارد که از قانون نیرو پیروی می‌کند. به نظر می‌رسد برانگیختگی زیاد عصبی در مغز، قاتل را به سمت جنایت می‌کشاند و قتل،‌ او را آرام می‌کند.

بهنوش خرم‌روز: بحث بر سر این که مغز قاتلان متفاوت از مغز افراد عادی کار می‌کند یا نه، بحثی طولانی در حوزه اخلاق، ‌روانشناسی، عصب‌شناسی و البته حقوق است. اما این بار دو ریاضیدان مدعی کشف الگوی خاصی در مغز قاتلان زنجیره‌ای شده‌اند.
به گزارش دیسکاوری، میکاییل سیمکین و وانی رویکودهری،‌ دو ریاضیدان از دانشگاه کالیفرنیا، الگوی رفتاری یک قاتل زنجیره‌ای متولد اوکراین به نام اندری چیکاتیلو را تحلیل کرده و به این نتیجه رسیده‌اند که با الگوی شلیک عصبی سلول‌های عصبی مغز که از قبل پیش‌بینی کرده بودند،‌ همبستگی دارد.
آن‌ها بر این باورند که اگر قوانین نیروی ریاضیات را به حوزه جرم‌شناسی و بررسی رفتار قاتلین وارد کنیم، بهتر می‌توانیم رفتار آن‌ها را درک یا شاید پیش‌بینی کنیم.
در دهه 1990 / 1370 چیکاتیلو به قتل 56 نفر در طول 12 سال اعتراف کرد و در سال 1994 / 1373 اعدام شد. به تصویر کشیدن عملکرد او روی یک خط زمانی نشان می‌دهد که ظاهرا، قتل‌ها از یک الگوی خاص پیروی می‌کنند،‌ الگویی که در ریاضیات با نام پله‌کان شیطانی شناخته می‌شود.
فرضیه این محققین این است که فاصله بین قتل‌ها از یک قانون نیرو پیروی می‌کند و به نظر می‌رسد که زمانی قاتل مرتکب یک قتل می‌شود که برانگیختگی عصبی در مغز از آستانه مشخصی فراتر رود.
آن‌ها توضیح می‌دهند: «ما نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که به محض این که برانگیختگی عصبی در مغز قاتل از حد آستانه گذشت،‌ وی مرتکب قتل شود. بلکه او نیاز به زمان دارد تا نقشه بکشد و خودش را برای ارتکاب جرم آماده کند. بنابراین فرض ما این است که بعد از این که برانگیختگی عصبی از حد آستانه گذشت، طی یک دوره مشخص، وی دست به جنایت بزند. فرضیه دیگر ما این است که قتل روی مغز قاتل تاثیری مانند مسکن دارد و باعث می‌شود که برانگیختگی عصبی به پایین‌تر از حد آستانه برسد.»
به زبان دیگر،‌ این محققین چنین فرض می‌کنند که بعد از وقوع یک قتل،‌ احتمال این که قاتل به قتل دیگری دست بزند،‌ بیشتر از متوسط است و از سوی دیگر، وقتی زمان زیادی از یک قتل می‌گذرد،‌ احتمال این که فرد دست به قتل جدیدی بزند،‌ کم‌تر از حد متوسط است.»
الگوی مشابهی در تشنج‌های افراد مبتلا به صرع دیده شده است. این ریاضیدان‌ها بر این باورند که تاثیرات روانی که در چنین افرادی دیده می‌شود، نتیجه شلیک عصبی همزمان تعداد بسیار زیادی از سلول‌های عصبی مغز است. 
 


|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 

 

کاریکاتور/ خطای انسانی،تایتانیک دو!

کاریکاتور - کشتی تفریحی کاستا کنکردیا با بیش از 3200 مسافر و یک هزار خدمه دو ساعت پس از شروع سفر در دریای مدیترانه در آبهای جزیره گیگلیو غرق شد .


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 

 

انتقاد احمد توکلی از حمله به سردارعلایی و عمادافروغ /رد صلاحیت مطهری تلقی بسته بودن فضای سیاسی را تشدید می کند

احزاب و تشکل ها - احمد توکلی نماینده تهران به خبرگزاری مهر گفت:

*روح قانون اساسی و نظام مردمسالاری دینی اقتضا دارد که فضای آزاد سیاسی حس شود و مسائلی پیش نیاید که محیط عمومی انتخابات را بسته نشان دهد. به طور اصولی‌تر نیز باید از آزادی بیان در چارچوب قانون و اخلاق سیاسی همیشه دفاع کنیم

 

*هجمه‌هایی که این روزها به بهانه دفاع از نظام ولایت فقیه که افتخار فقه سیاسی اسلام است پیش آمده کمی نگران کننده است نمونه اول قابل ذکر، مقاله سردار علایی و واکنش‌های متفاوت نسبت به آن است.

من که مقاله سردار علایی را خواندم و ناراحت شدم چرا که مقایسه وضع موجود را با زمان شاه، که تلویحاً در آن مقاله انجام شده بود، غیر منطقی و ظلم بود، ولی سردار حسین علایی کسی نیست که از سر سوء نیت حرفی بزند و در وفاداری‌اش به راحتی کسی بتواند شک کند.

*برخورد مناسب و زیبا با آقای علایی را سرداران سپاه که مانند خود او از سوابق درخشان فداکاری برای اسلام و ایران دارند انجام دادند که ناصحانه او را نقد کردند. ایشان هم متواضعانه سوء برداشت از سخن خودش را نفی و دشمنان کمین کرده را ناامید کرد. اما شعاردادن در مقابل منزل آقای علایی و سلب آسایش و امنیت خانوادگی او نه لازم بود و نه مجاز و باعث لطمه به آبروی نظام بود.

*رد صلاحیت علی مطهری تحت عنوان عدم التزام به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، نمونه دیگری از برخوردهای نادرست روزهای اخیر است. این چه نگاه محدودی است که به محض آنکه کسی بخواهد حرفی بزند که کمی با عرفِ و عادت رایج فرق داشته باشد، ولو آنکه با مبانی فقه سیاسی و مسلمات حکومت علوی و صراحت‌های امام راحل و شخص مقام معظم رهبری سازگار باشد، عده‌ای گوینده را ضد ولایت فقیه بخوانند؟

از مبانی مذکور تنها یکی را مثال می زنم: رهبر انقلاب در دیدار با بسیجیان عزیز پس از انتخابات تابستان 88 که به فتنه انجامید، آنجا (فکر می‌کنم آذر 88 بود) آقا فرمودند:«... کسانی هم که با اشاره‌ی دشمن، با تشویق دشمن، با لبخند دشمن، با کف زدن دشمن برایشان می‌خواهند با این نظام، با این قانون اساسی، با این حرکت عظیم مردمی مواجه کنند سرشان را دارند به سنگ می‌زنند؛ سر به دیوار می‌کوبند، کار بیهوده می‌کنند».در اینجا یکباره جمعیت حاضر در حسینیه شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر منافق سر دادند رهبری آزاد اندیش ادامه دادند: «مراقب باشید، مواظب باشید، نمی‌شود هر کسی را بمجرد یک خطایی یا اشتباهی گفت منافق؛ نمی‌شود هر کسی که بمجرد اینکه یک کلمه حرفی برخلاف آنچه که من و شما فکر می‌کنیم ، زد، بگوییم آقا ضد ولایت فقیه است. در تشخیصها خیلی باید مراقبت کنید».

*در پی این رد صلاحیت هیات اجرایی تهران که در سه مرحله قابل اعتراض است و قطعاً منتفی خواهد شد، حملاتی به مطهری در برخی رسانه‌ها صورت گرفت که منشا همان تلقی بسته بودن فضای سیاسی کشور است.

*سومین مورد از برخوردهای نادرست، درباره مواضع دکتر افروغ در برنامه پارک ملت صورت گرفت. این چه تنگ سینگی است که افروغ را با آن سوابق روشن در دفاع از نظام مترقی ولایت فقیه در دانشگاه ها و محافل روشنفکری به دلیل آنکه به استناد نهج البلاغه می گوید که همه ارکان قدرت محتاج نقد هستند، به باد حمله بگیریم؟ البته وقتی او می‌گوید همه باید نقد شوند، خودش نیز مشمول این حکم کلی است و باید نقد شود، ولی نقد با قشون‌کشی به صدا و سیما دو تاست.

*من به جوانان با غیرتی که به دلیل علاقه به مقام رهبری از این حرفهای حق و اسلامی ناراحت می شوند، عرض می کنم که در همه مواضع اسلام را در نظر بگیرند. یکی از عالمان برجسته‌ای که همه ما به اسلام شناسی و زمان شناسی قبولش داریم ، خود رهبری هستند. ایشان در جمع نخبگان علمی کشور که اتفاقاً چند هفته قبل از نقل قول قبلی در سال 88 با صراحت فرمودند: «اینها هم که گفتند از رهبری انتقاد نمی‌کنند، شما بروید بگویید انتقاد کنند، ما که نگفتیم از ما کسی انتقاد نکند؛ ما که حرفی نداریم. من از انتقاد استقبال می‌کنم». این موضع راهم این علی از آن علی که امیرمومنان از صدر اسلام تا قیامت خواهد بود گرفته است.

حضرت علی علیه السلام در خطبه 207 نهج البلاغه نه تنها این کار را حق مردم بلکه وظیفه آنان می‌داند. البته هر کاری روشی دارد.

*من متن کامل سخنان و مصاحبه برنامه دکتر افروغ را خواندم و آن را مواضعی علمی و اسلامی یافتم و مشکلی در آن ندیدم، گرچه اگر مشکلی هم می‌داشت حق پرخاش و تظاهرات نداریم به ویژه در وضعیت فعلی، بحث علمی، جواب علمی می‌خواهد.

*این حرکت‌ها در توهین به افروغ و مطهری و علایی را اسلامی نمی‌دانم و با مصالح نظام اسلامی هم مغایر می‌دانم. همه باید با دفاع از آزادی فضا را برای انتخابات که رهبری مشارکت در آن را حداکثری می‌خواهد مهیاتر کنیم.


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 

 

گزارش فاکس نیوز از ارسال عروسک RQ۱۷۰ به آمریکا از سوی ایران/ فیلم

دیپلماسی - جام نیوز منتشر کرد:

فاکس نیوز روز چهارشنبه (18ژانویه / 28 دی) از باز پس فرستادن هواپیمای بدون سرنشین آمریکا به این کشور خبر داد.
فاکس نیوز در ادامه با لحنی تمسخر آمیز ادامه داد: «ایران هواپیمای بدون سرنشین آمریکا را پس فرستاد، البته نه هواپیمای اصلی را، بلکه مدلی از اسباب بازی آن را به آمریکا [به عنوان هدیه] فرستاد.»
این شبکه آمریکایی افزود: «رادیوی ایران اعلام کرده است، یک گروه تولید کننده اسباب بازی پس از اقدام به تولید اسباب بازی پهباد «آر.کیو.170» آمریکایی نمونه ای از آن را به کاخ سفید فرستاده است.»

فاکس نیوز تأکید کرد: «ایران معلوم نیست که هنوز با اصل این هواپیما چه کار کرده است.»

گفتنی است، بعد از در اختیار گرفتن RQ170، پرنده‌ جاسوسی آمریکا توسط نیروهای سپاه پاسدارن و نمایش تصاویر و انتشار جزئیات ظاهری آن، «گروه هنری آیه» به فکر تولید این هواپیما به عنوان اسباب بازی و با کاربرد دکوری افتاد که ظرف مدت کوتاهی موفق به پیاده سازی این ایده گردید.

/29212

 
دانلود 00:27   دانلود 00:2
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 

 

پرتیراژترین کتاب کودک ایران تجدید چاپ شد+عکس

کتاب - «تشنه دیدار» محمدرضا سرشار به عنوان پرشمارگان‌ترین کتاب کودک و نوجوان با تصویرگری و ویرایش جدید از سوی سوره مهر تجدید چاپ شد.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «تشنه دیدار» به عنوان پرشمارگان‌ترین کتاب کودک و نوجوان با جمع تیراژ 415 هزار جلد مطرح است. ناشر با ذکر این مطلب توضیح داده که این کتاب برای نخستین‌بار در سال 60 منتشر شد. کتاب روایتی از جنگ برموک، جنگ‌های زمان پیامبر(ص) را به تصویر می‌کشد و داستان کتاب به این شکل است که پیک مسلمانان از مرز روم از راه رسیده و خبر می‌دهند که امپراطور روم با لشکری بزرگ برای حمله به مسلمانان تشکیل می‌شود. پس از رسیدن این پیک پیامبر اسلام دستور بسیج عمومی را صادر می‌کند که از این پس داستان کتاب روی ابوذر شخصیت مهم داستان متمرکز شده، آماده شدن ابوذر برای مقابله با دشمنان و تجهیز شتر لاغرش را نشان می‌دهد.

 

 سرشار برای نوشتن این داستان، از کتاب‌های «داستان راستان» آیت الله مرتضی مطهری، «ابوذرغفاری» و «اسلام‌شناسی» دکترعلی شریعتی و «فروغ ابدیت» آیت الله جعفر سبحانی استفاده کرده است.

 

«تشنه دیدار» در 30 صفحه، قطع جیبی و در تیراژ 2 هزار و 500 جلد و با قیمت 2 هزار تومان منتشر شده است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 

 

تعطیلات شمال نروید؛ بارانی است

شهری - نقشه‌های پیش‌یابی نشان می‌دهد از فردا پنجشنبه‌ 29 دی بارش برف و باران در نیمه شمالی کشور آغاز می‌شود.

به تدریج سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور می‌شود بنابراین ابتدا روز پنجشنبه برای شمال غرب و به تدریج غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و سپس غرب سواحل دریای خزر و در روز جمعه شمال غرب، غرب، دامنه‌های شمال البرز و زاگرس مرکزی و سواحل دریای خزر و به تدریج شمال شرق و برخی نقاط واقع در استان‌های مرکزی بارش برف و باران و وزش باد و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش خبرآنلاین، روز شنبه اول بهمن برای این مناطق بارش تا بعداز ظهر ادامه دارد و به تدریج از اواخر وقت شنبه از شدت بارش کاسته می‌شود.
در روز جمعه به علت گذر موج کم دامنه از جنوب و جنوب شرق برای شمال استان فارس، هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر و گاهی رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.
در روزهای جمعه و شنبه دریای خزر و خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود و در روز پنجشنبه در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران بارش برف و باران و کاهش دما پیش بینی می‌شود.
روز جمعه بارش شدید و کاهش دما در استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل و بارش برف و باران در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، زاگرس شمالی و مرکزی، قزوین و گلستان و بارش پراکنده در استان‌های البرز، تهران و شمال سمنان پیش بینی می‌شود.
روز شنبه بارش برف و باران و کاهش دما در سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق، مرکز، جنوب و جنوب شرق پیش بینی می‌شود.


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 

 

زرینچه در تمرین استقلال/ تمرین برای بردن لشکر به هم ریخته سرهنگ پیر+ گزارش تصویری

لیگ برتر - آخرین تمرین استقلال قبل از پرواز به شیراز در ورزشگاه دستگردی برگزار شد./ عکس ها: نصیر مقدری

نمایش اسلاید
 
 
سید مهدی رحمتی به جای دست هایش نشان می دهد در سرزنی هم حرفه ای است

به گزارش خبرآنلاین ؛ در این تمرین که آخرین تمرین سبک استقلالی ها قبل از بازی با فجرسپاسی بود ، جواد زرینچه ، کاپیتان اسبق استقلال و شاهرخ بیانی یکی از ستاره های نامی دهه 60 این تیم حاضر بودند. زرینچه یکی از اعضای هیات مدیره جدید تیم است و در این دیدار سعی کرد به بازیکنان از اخبار خوش بگوید. استقلال این روزها عزمش جزم است تا با وحدت همه ستاره هایش به یک قهرمانی کم دردسر در لیگ برتر دست یابد. مظلومی و شاگردان سرشناسش به این قهرمانی نیازی مبرم دارند تا تلاش موفق شان در این فصل را با خاطره ای خوب تمام کنند. جدال با تیم سرهنگ محمود یاوری پا به سن گذاشته شاید فرصتی مناسب برای مظلومی و تیمش باشد که به لیگ برگردند.


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: , , ,
آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید