توضیحات درباره ی ganking
تاریخ : پنج شنبه 27 بهمن 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 امروز داشتم توی سایت ها گشتی میزدم که یک مقاله ی عالی در باره ی ganking یافتم که گفتم که این مطلب رو بزارم تا همه استفاده کنند…

این مطلب برگرفته از سایت good games است.

سلام ، این مقاله در مورد Gank که یکی از اساسی ترین کارها در دوتا آلستارز محسوب می شود است .

نحوه ی جنگیدن در بازی Dota allstars که یک بازی گروهی است خیلی مهم است . در این بازی جنگ ها باید بین پنج نفر یک تیم کاملا حساب شده صورت گیرد . تقریبا می توان گفت که هر تیمی نقشه ی بهتری در جنگ ها داشته باشند و بتوانند این نقشه را بهتر اجرا کنند ، حتما بازی را خواهند برد .

این مقاله ترجمه ای از سایت Gosugamers است با کمی تغییر و اضافات !

برای خواندن مقاله به ادامه مطلب بروید … !

 

حرکات تهاجمی برای ملت ها موثرترین حرکت بوده است ، هجوم به دشمن و نحوه ی آن بود که بقاء یا نابودی یک کشور را تعیین می کرد !

در بازی دوتا که یک بازی تیمی است و با تشبیه کردن اعضای تیم ۵ نفره به یک جامعه ی کوچک ، و جنگ این ملت کوچک برای بقاء (پیروزی) و نابودی دشمنان خود ، میتوان هجوم به دشمن و حمله کردن به آنها را که همان Ganking نامیده می شود ، مهمترین جزء بازی دانست !

به دشمنان خود در موقعیت هایی که بدون دفاع هستند ، Attack دهید :

بدون ضربه زدن و خسارت وارد کردن به دشمنان ، نمی توان در بازی Dota پیروز شد .

یه مثال چینی هست که میگه : بدون تخم مرغ نمیشه سوشی پخت !

حالا این که این مثال درسته یا غلط ، این که اصلا سوشی تخم مرغ داره یا نه و اینکه سوشی غذای چینی هست یا نه رو کاری نداریم !

بحث ما اینه که مهمترین نکته در Gank های اول بازی Attack دادن دشمن به منظور اذیت و آزار و جلوگیری از پول خواری است .

مهمترین چیز پیروزی است :

در ابتدا و اوایل بازی، مهمترین چیز درگیری بین هیرو ها است . در این قسمت از بازی است که هیروهای Ganker و Supporter باید وظیفه خود را ایفا کنند .

چه موقع باید Gank کنیم ؟

Ganking وابستگی شدیدی به موقعیت ها دارد . برای استفاده و خلق چنین موقعیت هایی برای یک Gank خوب و کارآمد به دو چیز نیاز دارید :

۱- غافلگیری

۲- قدرت برتر

قدرت برتر شامل میزان خسارت شما به دشمن و جلوگیری از خسارت وارده توسط دشمن به شما است . پس بهترین موقع برای درگیر شدن یا همون Gank وقتی است که هیرو یا هیروهای دشمن پریشان هستند . یعنی اینکه از موقعیت خوبی برخوردار نباشند یا اینکه مشغول باشند . مثلا وقتی که میخواهیم یک هیرو را در ابتدای بازی Gank کنیم ، بهترین موقع زمانی است که از Level هایش استفاده کرده باشد و نتواند از آنها استفاده کند ، یا موقعی که نزدیک Tower ما باشد، چون موقعیت او افتضاح است !

برای اینکه یک مثال واضح زده باشم ، تیم LGD یک Gank بسیار عالی در مقابل تیم قدرتمند EHOME انجام داده که دیدنش خالی از لطف نیست .

در دقیقه ی ۱۷ این بازی تیم LGD به طور همزمان دو لاین بالا و پایین رو مورد حمله قرار میده . چون LGD از اینکه هیچ کدام از هیروهای تیم حریف Teleport ندارند و نمی توانند به کمک یارهای خود بیاییند ، از این موقعیت سوء استفاده کرده و با Join دادن و ملحق شدن هیروی وسط به سمت یکی از لاین ها و یک درگیری همزمان (لاین های پایین و بالا) توانستند ۲ درگیری را در ابتدای بازی به نفع خود تمام کنند ، که در روند بازی بسیار تاثیر گذار خواهد بود .

چگونه Gank کنیم ؟

هیروهای Ganker در حالت کلی دو چیز باید داشته باشند : ۱- قدرت خسارت انفجاری ۲- قدرت خنثی کردن

یکی از بهترین مثال ها برای هیروی Ganker ، هیروی Clockwerk است . این هیرو سه خصوصیت دارد که میتونه موقعیت های خوبی برای تیم بدست بیاره .

توانایی شروع جنگ ها حتی از فاصله ی بسیار دور ، توانایی شناسایی دشمنان و حتی خسارت زدن به آنها از هر جا و دو لول دیگر Battery Assault و Cogs که از حمله ی دشمن جلوگیری میکنه !

اکنون به قابلیت هایی که یک هیروی Ganker باید داشته باشد، می پردازیم :

ناپدید شدن : با استفاده از این قابلیت شما می توانید از قابلیت غافلگیری استفاده کنید و همچنین موقعیت خود را در بهترین وضع قرار دهید .

این قابلیت با هیروهایی مثل Gondar و Mirana و یا آیتم هایی مثل Smoke می تواند بدست بیاید .

لول های از راه دور : با استفاده از این قابلیت شما می توانید از راه دور حریف را اذیت کنید و خسارت وارد کنید ، یا حتی با عملی غیر منتظره حریف را شکه کنید .که این حرکت منجر به یک درگیری خوب به نفع شما و کشتن حریف می شود .

Clockwerk’s Hook, Mirana’s Arrow and Invoker’s Tornado نمونه هایی از این دست به شمار می آیند .

لول Soul Assumption هیروی Visage لول مناسبی است برای غافلگیر کردن حریف . لول ۶ هیروی Zeus و یا ۶ Ancient رو از قلم نندازیم .

وقتی در حال فرار یا جابجایی هستند ، آنها را Attack دهید و وقتی منتظر شما هستند ، فرار کنید !

تحرک : مهمترین چیز در Gank ها ، موقعیت هیروهای حریف و دشمن است . پس قدرت تحرک و حرکت کردن هیروها میتونه نقش مهمی در Gank ها داشته باشه ! هیروهایی مثل Queen و یا Anti Mage که توانایی Blink را دارند، می تونن موقعیت خود را به بهترین نحو تغییر دهند .

لول هایی مثل Hook هیروی Clockwerk ، پرش Mirana ، لول Illusory Orb هیروی Puck ، برای موقعیت یابی ، تغییر موقعیت برای فرار یا کشتن حریف بسیار مفید هستند .

پس شما می توانید هیروهای قوی دیگر که از این نعمت بی بهره هستند ، مثل Lion را در یک لاین Solo بفرستید و با پول در آوردن و خرید Dagger ، این قابلیت رو نیز به Lion دهید و قدرت هیرو را چند برابر کنید .

هیروهای Ganker قوی دیگر مثل Earth Shaker و یا Tide Hunter نیز با بستن Dagger قدرت بسیار زیادی در Gank ها پیدا می کنند ، البته پیشنهاد میشود کمتر این هیروها Solo بروند . (نرید بهتره )

قیچی کردن : شما می توانید با حرکت کردن و اذیت کردن هیروهای مقابل و عقب نشینی برای چند لحظه این فرصت را به یارانتان دهید تا از سمت دیگری دشمن را مورد حمله قرار دهند ! دشمن را در وسط گیر بندازید .

حمله انفجاری : در این نوع حمله که میتواند بسیار مفید باشد ، شما باید باز هم از غافلگیری استفاده کنید . البته دو حالت وجود دارد، یکی حمله انفجاری روی یک هیرو . که در این حالت شما با هیروهایی مثل Lion یا Lina روی هیروی کلیدی در جنگهای ۵ به ۵ زوم کرده و از پا در می آورید . یا در اوایل بازی به لاین های دیگر رفته و هیروهای Farmer حریف رو منفجر می کنید . یا حمله انفجاری روی تیم حریف ، که در این حالت باید هیروهایی مثل Lich یا Earth داشته باشید و با حمله انفجاری به تیم حریف خسارت جدی وارد کنید .

خنثی کردن : آخرین مرحله ی یک جنگ خنثی کردنه . در این مرحله دیگر نه از غافلگیری خبری هست نه از قدرت برتر . شما قدرت خود رو تقریبا خالی کردید و دشمن هم چندان غافلگیر نیست ! پس شما فقط باید حمله دشمن رو خنثی کنید تا درگیری رو نبازید .

لول هایی مثل Hex یا تمامی Stun ها بهترین گزینه برای خنثی کردنه !

قوی ترین هیروها در زمینه ی خنثی کردن ، Lion ، Shaman و Clockwerk هستند . با داشتن این هیروها عمل Disable یا همون خنثی کردن خیلی خوب صورت می گیره و شما از این قضیه نباید بترسید .

با ترکیبی از هیروها ، مجیک ها ، آیتم ها و تمامی عناصر بالا شما می توانید یک جنگ را به نفع خودتان به پایان برسانید .

یکی از نکته های مهمی که برای شما گفتیم ، خرید Dagger برای هیروهای بسیار قدرتمند مثل Lion است . با این کار شما قدرت بسیار زیادی برای Kill گرفتن و در نتیجه Push لاین ها پیدا می کنید . این نکته رو باید در نظر بگیرید ، شما با در دست گرفتن قدرت Gank ها ، میتوانید به یارهای خود نیز قدرت بیشتری دهید . به همین خاطر است که نقش Ganker ها خیلی در بازی مهم است .

ما در اینجا کمی در مورد طریقه ی حذف و انتخاب هیروها صحبت می کنیم . در یک تیم ، مهمترین نقش رو Leader تیم ایفا می کند .

بنابراین لیدر باید به فکر Gank تیم خود باشد تا از نظر نحوه ی Gank ضعف نداشته باشد .

به طور کلی یک لیدر دو حالت جنگ برای تیم خود می تواند در نظر بگیرد :

۱- جنگ سریع

۲- جنگ سنگین

در فاز اول حذف کردن هیرو ها در مد Cm ، شما باید سعی کنید فکر لیدر تیم حریف را بخوانید . این کار بسیار دشوار است اما با کمی تجربه و تفکر در مورد نحوه ی چیدمان هیروهای حریف ، می توانید این کار را انجام دهید .

شما باید بفهمید که لیدر تیم حریف ، کدام یک از دو استراتژی بالا را انتخاب می کند .

اگر هیروهای قاتل شروع به Ban شدن شدند ، اغلب تیم ها سعی می کنند اساس تیم خود را بر پایه یک هیرو بچینند ، که هیروهای قدرتمندی مثل Morphling ، Syllabear و Invoker از این دسته هیروها هستند .

اگر هیروهای غافلگیرکننده شروع به Ban شدن شدند ، این نشان می دهد که آنها میخواهند لاین ها را سریع Push دهند و قدرت پول درآوردن را از شما بگیرند و شما را غافلگیر کنند .

در اکثر مواقع گنکرهای اصلی را طبقه بندی کنید و سعی کنید از این هیروها داشته باشید !

اگر تیم حریف سعی در Ban کردن این جور هیروها رو داشت ، مطمئن باشید میخواهد بازی را به سمت جنگ سنگین بکشد (Heavy Gank) .

چیدمان هیروهای شما بسته به این است که فکر لیدر شما در بازی چیست ؟ یعنی میخواهید بازی را چه طوری پیش ببرید ؟

به طور مثال اگر میخواهید سریع لاین ها را جلو ببرید و تاور ها را نابود کنید ، حتما باید از گنکرهای اصلی یا هیروهای قاتل داشته باشید !

البته خیلی عاقلانه به نظر می رسد که از هیروها و مجیک های غافلگیر کننده استفاده کرد .

نتیجه :

از این همه حرف که زدیم ، می تونیم چند تا نتیجه ی کوچولو بگیریم که شاید با کمی فکر به دردمون بخوره (مخصوصا لیدر تیم ها) .

اولا Gank یکی از مهم ترین مساله های هر بازی است . دوما مهمترین نتیجه ای که از Gank ها باید بگیریم ، در دست گرفتن بازی و یه جورایی فلج کردن هیروهای Carry تیم حریف است !

به علاوه مهمترین مساله همان نحوه ی Pick کردن هیروها و طریقه ی اداره کردن و جلو بردن بازی است . که این کار قسمت عمده ی کار لیدر است .

در آخر اگر نقص یا قصوری در این متن بود ، به بزرگی خودتون ببخشید . این متن ترجمه ای از سایت Gosugamers می باشد با کمی تغییر و ترجمه !


|
امتیاز مطلب : 129
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : دو شنبه 24 بهمن 1390
نویسنده : Oda Pardeks

   سلام . امروز آموزش هیرو priestess of the moon رو گذاشتم چون بعضی ها هنوز کار با این هیرو را خوب یاد نگرفته اند. برای آموزش و کار با لول ها و....، به ادامه ی مطلب بروید.

 برای آموزش این هیرو فقط لازم است فایل زیری رو دانلود کنید.

 

Priestess Of The Moon

Size: 810 KB

 

دانلود

 

 


|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : دو شنبه 24 بهمن 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 سلام بچه ها …

این دفعه می خوام آیتم ها و لول هایی که آرمور را منفی می کنند رو بهتون نشون بدم و توضیح کوچکی هم درباره تک تک آنها بهتون بدم

 

امیدوارم این بشما کمک کنه تا حرفه ای تر بازی کنید و از بازی لذت ببرید

 

 

برای دیدن این هیروها و آیتم ها به ادامه مطلب بروید… 

اول از لول های هیروها شروع می کنیم و بعد در مورد آیتم ها صحبت می کنیم :

 

لول هایی که آرمور را منفی می کنند :

Vengeful

Abilities Caption : Wave of terror

Armor Reduced : -5

Bristleback

Abilities Caption : Viscous nasal goo

Armor Reduced : -2

Templar

Abilities Caption : Meld

Armor Reduced : -8

Shadow Priest

Abilities Caption : Weave

Armor Reduced : -24

Slithereen guard

Abilities Caption : Amplify

Armor Reduced : -15

Shadow Fiend

Abilities Caption : Presence of the dark lord

Armor Reduced : -5

Bounty Hunter

Abilities Caption : Track

Armor Reduced : -5

Tidehounter

Abilities Caption : Gush

Armor Reduced : -5

Axe

Abilities Caption  :   berserker’s

Armor Reduced : – 20

آیتم هایی که آرمور را منفی می کنند :

Stygain Desolator

Armor Reduces : -6

Assault Cuirass

Armor Reduces : -5

 


|
امتیاز مطلب : 115
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : دو شنبه 24 بهمن 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 سلام دوتا بازا ...

بازم براتون آموزش 25 هیروی دیگه از دوتا گذاشتم.

 

 

Hero Name

 

Download

Viper (Netherdrake)

 

Download

Razor (Lighting Revenant)

 

Download

Lifestealer (Naix)

 

Download

Pugna (Oblivion)

 

Download

Tidehunter (Leviathan)

 

Download

Pudge (Butcher)

 

Download

Shadow Fiend (Nevermore)

 

Download

Sand King (Crixalis)

 

Download

Axe

 

Download

Lord of Avernus (Abbadon)

 

Download

Soul Keeper (Terrorblade)

 

Download

Tormented Soul (Leshrac)

 

Download

Lich (Kel'thuzed)

 

Download

Death Prophet (Krobelus)

 

Download

Venomancer (Lesale Deathbringer)

 

Download

Magnataur (Magnus)

 

Download

Chaos Knight (Nessaj)

 

Download

Lycantrope (Banehallow)

 

Download

Broodmother (Black Arachnia)

 

Download

Phantom Assassin (Mortred)

 

Download

Spectre

 

Download

Witch Doctor (Voljin)

 

Download

Obsidian Destroyer

 

Download

Warlock

 

Download

Geomancer (Meepo)

 

Download

Shadow Priest (Dazzle)

 

Download

Pit Lord


|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : دو شنبه 24 بهمن 1390
نویسنده : Oda Pardeks

  تو این پست آموزش هیروهای دوتا آلستار به صورت فایل PDF قرار داده میشه. تمامی این آموزش ها توسط تیم کرش گیم تهیه میشوند. این آموزش ها شامل آموزش لول ها و روش بازی و آیتم های مناسب برای هیرو هستند.

 

Hero Name

 

Download

Lord of Olympia (zeus)

 

Download

Enchantress

 

Download

Naga Siren (Slithice)

 

Download

Earthshaker

 

Download                      

Lone Druid (Syllabear)

 

Download

Slayer (Lina Inverse)

 

Download

Juggernaut (Yurnero)

 

Download

Silencer (Nortrom)

 

Download

Keeper of the Light (Ezalor)

 

Download

Ursa Warrior

 

Download

Ogre Magi

 

Download

Phantom Lancer

 

Download

Stone Giant (Tiny)

 

Download

Moon Rider (Luna Moonfang)

 

Download

Dwarven Sniper

 

Download

Troll Warlord

 

Download

Pandaren Brewmaster (Mangix)

 

Download

Centaur Warchief (Bradwarden)

 

Download

Dragon Knight (Knight Davion)

 

Download

Anti Mage (Magina)

 

Download

Traxex (Draw Ranger)

 

Download

Omniknight (Purist Thunderwrath)

 

Download

Rexxar (Beastmaster)

 

Download

Twin Head Dragon (Jakiro)

 

Download

Medusa (Gorgon)

 

Download

Night Stalker (Balanar)

 

Download

Faceless Void (Darkterror)

 

Download

 


|
امتیاز مطلب : 90
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : دو شنبه 24 بهمن 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 


برای دیدن اموزش به ادامه ی مطلب برید...



 
 

یه هیروی اینتلجنس ! تعجب نکنید

اگه میخواهید کار با این هیرو را یاد بگیرید به ادامه مطلب برید…

ویژگی های اوبسیدین:

نگه داشتن هر یک از دشمنان به مدت۱ تا ۴ ثانیه

دمیج بالا

اینتلجنس بالا

و مانای نامحدود!

مشخصات لول ها

لول یک:

با گرفتن و on کردن این لول به مقدار ۶/۷/۸/۹ درصد  از مانای شما به دمیج اضافه میشه و همچنین ۱۰۰/۲۰۰/۳۰۰/۴۰۰ دمیج اضافی به illusions ها و واحد های احضار شده (مثل لول یک لایکنتروف و لول شش نکرولیک)

cooldawn:6/4/2/0                                  manacost:100

لول دو:

با زدن این لول روی هر یک از دشمنان به مدت ۱/۲/۳/۴ ثانیه او را نگه می دارید و ۲/۴/۶/۸ تا از اینتلجنس او را به مدت حدودا یک دقیقه می دزدید اگه این لول رو روی یکی از یارانتون یا خودتون زده بشه شما هم به همون مدت غیب میشید(این کار به چه دردی می خوره؟) فقط با این تفاوت که از اینتلجنس شما کم نمی کنه

cooldawn:18/16/14/12                                      manacost:120/140/160/180

لول سه:

با گرفتن این لول ۱۰/۲۰/۳۰/۴۰ درصد احتمال داره که مانای شما و اطرافیان ۷۵/۱۵۰/۲۲۵/۳۰۰ پر بشه

لول شش:

با زدن این لول بر روی محوطه ای به هر کدوم از هیرو های دشمن که اونجا باشن به اندازه ی اختلاف اینتلجنس با شما دمیج می خورن

cooldawn:160                                 manacost:175/250/325

چه آیتم هایی برای اوبسیدین ببندیم؟

در اول  یا  ببندید بعد  رو بخرید که بدجوری بهش احتیاج پیدا می کنید

برای جبرای اتک خوری بالا (نرم بودن) اوبسیدین آیتم  رو بخرید البته به خاطر گران بودن این آیتم در اول بازی و اینکه ممکنه شما خیلی سریع به آیتم های سفت کننده نیاز پیدا بکنید میتونید در ابتدا آیتم کارآمد  رو بخرید

سعی کنید به هر نحو ممکن اینتلجنس اوبسیدین رو زیاد کنید به دو دلیل:
اول اینکه مانای مورد نیاز شما رو تامین کنه
دوم اینکه با گرفتن لول یک هیرو ی شما attaker هم میشه پس با این کار دیگر نگران آخر بازی نباشید

برای این کار آیتم های   مناسب هستند و میتونید از هرکدوم اونها دوتا بگیرید (فقط دقت کنید که اگه دوتا  بخرید نمیتونید دوبار یوز کنید)

میتونید برای سفت کردن اوبسیدین  رو ببندیدو اگه لازم بود به  ارتقا بدید

از  هم میتونید برای block کردن لول هایی که رو شما زده میشه استفاده کنید

orb effect: به نظر من اوبسیدین نیاز به آیتم های orb effect نداره (به خاطر لول یک) ولی اگه خواستید برای او orb effect ببندید برای بازی به سبک گنگ و بازی به سبک فارم  مناسبه

در اول بازی لول های دو و سه بگیرید و اینتلجنس طرف رو حسابی خالی کنید و وقتی که شش شدید میتونید به راحتی killبگیرید  فقط مراقب باشید که وقتی هنوز شش نشدید خفت نشید وگرنه به راحتی جون سالم به در نمی برید  بعد سعی کنید که هیرو های strength رو بزنید و قوی بشید. حواستون به درگیری هایی با تعداد زیاد هیرو باشه که باید به بهترین نحو ممکن شش بزنید و سعی کنید که به تعداد بیشتری از هیروها برخورد کنه

چه کسی میتونه اوبسیدین رو بزنه؟

به تنهایی فکر نکنم که کسی قادر به این کار باشه ولی با کار گروهی میشه اوبسیدین رو به راحتی از پا در آورد
هم میتونه با لول سه قوی ترین لول اوبسیدین یعنی لول شش رو خنثی کنه  فقط در اون صورت به جای healt از مانای او کم میشه


|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : دو شنبه 24 بهمن 1390
نویسنده : Oda Pardeks

   سلام به بچه های باحال ایرانن20 . تصمیم گرفته شده اموزش این هیروی جدید رو که باحال هم هست رو براتون بزارم.


لول ها :


 : این لول خیلی باحاله بطوری که ۳۰ تا موشک توی ۳ ثانیه به هیرو یا یونیتی که نزدیک شما باشه میزنه و به ترتیب ۱۰٫۱۲٫۱۴٫۱۶ تا دمیج داره هر موشک .

 : این لول از بالایی باحال تره ! این یه موشک میفرسته برای هیروی طرف که اول برای ۲٫۵ ثانیه Stun میشه و بعد به ترتیب ۱۰۰٫۲۰۰٫۳۰۰٫۴۰۰ تا دمیج میده !

 : این به ترتیب ۳٫۴٫۵٫۶ تا موشک پرت میکنه به هر هیرو یا یونیتی که نزدیکتون باشه و هر موشک فکر کنم به اندازه دمیج هیروتون دمیج میده .

 : این لول باحاله ولی در صورتی که قبلش یکی هیرو رو برای ۵ ثانیه Stun کرده باشه (پس کریستال هیروی مچیه) . کار این لول اینه که ۲ تا موشک از بالا به اونجایی که انتخواب کردید میندازه و موشک اول به ترتیب ۲۵۰٫۳۰۰٫۳۵۰ تا دمیج و موشک دوم به ترتیب ۱۰۰٫۱۵۰٫۲۰۰ تا دمیج میده در ضمن موشک اول که به هیرو خورد ۵۰% Slow میشه یعنی ۱۰۰% موشک بعدی هم بهش میخوره .

 

 

آیتمها۵v5

 

اول بازی :

اواسط بازی :

اواخر بازی :

(من با این آیتم ها بارها نتیجه گرفتم)

هیرو هایی که باید توی تیمتون باشن :

SlarkVangefulCrystalLionSand

هیرو های آنتی :

 

|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : دو شنبه 24 بهمن 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 


 این هیرو بهترین هیرو واسه کاور هست. همچنین میشود با این هیرو به راحتی هیرو هایی که در حال فرار هستند رو کشت  با لول ۱٫ همچنین برای انداختن تاور با لول ۲ این هیرو که به شما AS میده.
برای آموزش این هیرو به ادامه ی مطلب بروید.

 مشخصات اولیه :

  • Strength 
    17 + 1.9
  • Agility 
    14 + 1.6
  • Intelligence 
    23 + 1.7

  •  Sentinel
  •  33-42
  •  0
  •  295
  •  525
  •  0.15/0.4
  •  0.01/0.51
  •  1.7
  •  1600
  •  1800/800
 میرم سراغ لول ها:

لول 1 : 

  •  
    Tether 
    Ability hotkey: T
 این لول محشره  در ضمن باید بگم این هیرو فقط واسه بازی های گروهی خوبه این لول رو می توانید به کریپ یا هیرو  های خودی بزنید وقتی که بزنید یه برقی بین شما و هیرو خودی ایجاد میشه که به ترتیب ۲۰٫۲۵٫۳۰٫۳۵درصد به ms شما و هیرو که روی اون انداختید اضافه میشه این لول عالیه برای kill در ضمن این لول ۱۸۰۰ تا range داره. (وای خدا!) در ضمن اگه هیرو یا یونیت دشمن به برق شما برخورد کنه به  ترتیب  به مدت  ۱٫۲۵/۱٫۵ /۱٫۷۵ /۲ ثانیه stun  میشه. mana cost: 40 CD(Cool Down):12


لول 2 : 

  •  
    Spirits 
    Ability hotkey: W

 با زدن این لول ۵ تا wisp خیلی کوچیک دوره سره هیروتون ظاهر میشه  وقتی این لول رو میزنید در قسمت خالیه بالای لول ۲ شما ۲ تا لول جدید میان که یکی برای فاصله دادن و یکی برای جمع کردن توپ ها ست. با برخورد wisp  به هیرو ها  به ترتیب  اولین بار و دومین بار و سومین بار و آخرین بار  ۲۵ . ۵۰ .۷۵ .۱۰۰دمیج وارد کرده همچنین ۳۰ دبین در صد  SLOW  می کنه این توپ ها در بر خورد با یونیت ها از  بین نمی روند بعد از چند ثانیه از بین میره.   mana cost : 120.130.140.150 cd :14

لول 3 :

  •  
    Overcharge 
    Ability hotkey: V

 باز زدن این لول به هیرو شما به ترتیب  به As شما ۶۰ . ۸۰ .۱۰۰ .۱۲۰ اضافه میشه در عوض از هیرو شما ۲٫۵%  HP  MPاز  هیرو شما کم میشه در ضمن اگه لول ۱ شما رو هیروی  فعال باشد  اون هیرو هم همراه با شما as  میگیرید .


لول 6 :


  •  
    Relocate 
    Ability hotkey: R

 این دیگه واقعا محشره   وقتی  این لول رو زدید هیرو شما  به همونجایی که در مپ انتخاب کردید میرود و بعد از ۱۱ ثانیه بر می گردد این لول واسه کاور و کیل و … عالیه،  وقتی شما می خواید به جایی بروید. می تونید لول ۱ هیرو رو  روی یکی از هیرو خودی بزنید و اون هیرو هم با شما به آن جا انتقال پیدا می کنه ( مسافر کش ) D:   یه مثال می زنم :   این برای خودم اتفاق افتاده ها داشتم در می رفتم یهو ۲ تا هیرو منو خفت کردند من در جا با ۶ رفتم چشمه  هم هیل گرفتم بعد ۱ رو وصل کردم به یورسا با خودم اوردمش هر دوتا مردند D:   و واسه کاور وقتی یکی هیرو خودی داره در میره اون رو خفت کردند شما می تونید با ۶ برید اونجا و روی هیرو خودی ۱ کنید.


 و با این اتیم می تونید    هیل بدید تا ۱۱ ثانیه بشه با شما بر گرده توسط ۶ 
  اما ایتم ها اول بازی من ای ایتم رو پیشنهاد می  کنم 

برای کاور : 
   ایتم های مورد نیاز : من این بوت رو پیشنهاد می کنم به دلیل  سرعت کمی که این هیرو داره



آیتم های اصلی

     


هیرو های متچ : 

راستش این با بقیه متچ میشه نه اونا اینا رو می گم می تونند با این هیرو خیلی متچ شن راحت کیل بگیرن.

  

حتما نظر بدید هاااااااااااااااا.

|
امتیاز مطلب : 73
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : دو شنبه 24 بهمن 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 


آلتمیت هیرو Chain Frost) Lichking) وقتی به اولین هدف میخوره اون هدف mini stun میشه.
*از این ویژگی میتوان برایه خراب کردن لول هایه chaneling هیروهایه دشمن و همچنین خراب کردن teleport استفاده کرد.



آلتیمیت هیرو Doom بر لول 1 Blade Fury) Juggernaut) اثر دارد!
{AminCraft}




لول 1 هیرو Hook) Pudge) از مپ 6.68 به بعد نوع دمیجش pure شده.(یعنی دیگه آرمور نمیتونه میزان دمیجشو کاهش بده!)



  


لول  2(FrostBite) هیرو Crystal و آلتیمیت Black Hole) Enigma) بر روی Fountain (چشمه) اثر میکنند!
{Beyond3vilClown}



وقتی لول 2 (Rot) هیرو Butcher فعال است میتوان از آیتم هایه Healing Slave (آب 100 تایی) و Bottle و ... بدون اینکه اثرشان از بین بره استفاده کرد!!
* البته به شرطی که از این لول تا 3 بار آپگرد گرفته باشید. این قضیه برایه زمانی که لول 2 شما 4 بار آپگرد شده باشد صادق نیست!
{Imm®†aL}



 
لول 1 (Static Remnant) هیرو Storm spirit دید هوایی دارد! یعنی اینکه وقتی اونو بزنید پشت درخت و تپه نزدیکش روشن میشه!!!



در لول wave هیرویه morphiling با کمک دکمه shift میتوانید از لول هایه دیگر و اکثر آیتم ها استفاده کنید.
{حسام} 




آلتیمیت Global Silence) Silencer) میتواند لول 1(blade fury) هیرویه Juggernaut رو خنثی کند!!

{emperio_1212} 




 میتوان در حین زدن آلتیمیت(omnislash) با هیرویه Juggernaut  از آیتم هایی نظیر Senrty Ward ,Dagger و... استفاده کرد!

  

تمامی لول های هیرو (Beastmaster (Rexxar بر آواتار(Avatar) و همچنین شیلد آنتی مجیک آرتاس (Repel) تاثیر دارند.

*البته هیروهای دیگری مثل Axe نیز هستند که مثلا لول 1 آن دارای این خاصیت می باشند ولی آنچه که این هیرو رو متمایز کرده اینه که تمامی لول هاش چه به صورت مستقیم مانند لول های 1،2،6 و چه به صورت Aura مانند لول 3 به آواتار وRepel اثر پذیرند.

منبع : www.crashgame.blogfa.com

 


|
امتیاز مطلب : 85
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : چهار شنبه 19 بهمن 1390
نویسنده : Oda Pardeks

  برای دانلود این مپ های جالب به ادامه ی مطلب بروید.

نام مپ : Naruto vs Bleach 1.0b

  مپ Naruto vs Bleach 1.0b  رمز های :  -ap, -ar, -sm, -usm, -dm, -id, -tc  در آن کار می کند.

Download NVB1.0b.w3x

 

  این هم از  DBZ Tribute Ultra V9.3 Plus.14fix

Download DBZ Tribute V9.3 P14fix.w3x

Download PoKeMoN DP v2.6.w3x

قالب جدید برای دوتا بازها ....

header این قالب متعلق به سایت playdota می باشد ....

اگه این قالب رو میخواهید به ادامه ی مطلب بروید.

 

امیدوارم خوشتون بیاد ....

روی دانلود کلیک کنید .

دانلودسلام . امروز آموزش هیرو priestess of the moon رو گذاشتم چون بعضی ها هنوز کار با این هیرو را خوب یاد نگرفته اند. برای آموزش و کار با لول ها و....، به ادامه ی مطلب بروید.

 برای آموزش این هیرو فقط لازم است فایل زیری رو دانلود کنید.

 

Priestess Of The Moon

 

Size: 810 KB

دانلود


|
امتیاز مطلب : 67
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
موضوعات مرتبط: , , , , ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید