تاریخ : پنج شنبه 2 تير 1390
نویسنده : Oda Pardeks
 
سری جدید «مجموعه خنده بازار» در راه استاطلاعات ویژه برنامه های تابستان 1390 شبکه سه سیما
سری جدید «مجموعه خنده بازار» در راه است
تاریخ درج : ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
سرفصل : تلویزیون   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : ویژه برنامه هاي تابستان سال جاري شبکه سه سیما اعلام شد. در این میان، سری جدید «مجموعه خنده بازار» که در ایام نوروز پخش و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت، در 50 قسمت 40 دقیقه ای از این شبکه پخش خواهد شد.
به گزارش سینمانگار، ویژه برنامه هاي تابستان سال جاري شبکه سه سیما اعلام شد. در این میان، سری جدید «مجموعه خنده بازار» که در ایام نوروز پخش و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت، در 50 قسمت 40 دقیقه ای از این شبکه پخش خواهد شد.

برنامه هاي ويژه تابستانه شبكه سه به شرح ذيل اعلام شد:


گروه فیلم و سریال

سریال داستانی «نابرده رنج» / 40 قسمت 40 دقیقه ای

زمان پخش: ازشنبه 90/3/23، هر شب –ساعت 23:00
تکرار پخش: روز بعد- ساعت 18:00
نویسنده و کارگردان: علیرضا بذرافشان
تهیه کننده: محمود رضایی

بازیگران: کامبیز دیرباز، سام درخشانی، سیاوش طهمورث ، میلاد کی مرام ، ثریا قاسمی، مینا جعفرزاده ، سحر دولتشاهی، صدرالدین حجازی، محمود رضایی و...

خلاصه داستان: این مجموعه داستان جوانی بنام اسد را روایت می کندکه در پی یک افسانه قدیمی راهی سفر می شود و می خواهد ره صدساله را یک شبه طی کند و...

سایر عوامل:
تدوین همزمان: سیاوش کردجان، طراح گریم : محمد قومی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، مدیر تصویربرداری: علی محمدزاده، طراح صحنه و لباس : حسین مجد، مدیر تولید :عبدا.. شهباززاده


گروه اجتماعی

«40 دقیقه بدون قضاوت» /26 قسمت 40 دقیقه ای

زمان پخش: از 90/4/4 ،شنبه ها ،دوشنبه هاو چهارشنبه ها -ساعت 24:00
تهیه کننده: علی جلیلوند
کارگردان: وحید جلیلوند
کارشناسان برنامه: خانم دکتر محرز، آقای دکتر صدر و ...

- این برنامه به موضوعاتی نظیر معتادان مواد مخدر، بیماران ایدزی، زنان خیابانی، دختران فراری و...می پردازد. امروزه در جامعه به سوژه هایی برمی خوریم که یا با ناراحتی و اکراه به آن می نگریم و یا با بی تفاوتی از کنار آن ها می گذریم. عمده مشکلات این افراد از آسیب های اجتمایی و ناهنجاریهای فرهنگی نشات گرفته است. ضمنا هر قسمت برنامه توسط یکی از هنرمندان (وحید جلیلوند، مهراوه شریفی نیا، سیما تیر انداز، برزو ارجمند، نیوشا ضیغمی، رحیم نوروزی و...) اجرا می شود.


گروه اجتماعی

«نیمروز»(ویژه تابستان)/ 90 قسمت 45 دقیقه ای

زمان پخش: هر روز به جز پنجشنبه هاو جمعه ها– ساعت 12:00
تهیه کننده: علی زاهدی

- بر نامه ای است زنده و گفتگو محور با حضور اشخاص موفق در حوزه های مختلف و با تغییراتی در تیتراژ شروع و پایان، گزارش ها و حتی در انتخاب میهمانان به گونه ای که فضای برنامه برای جوانان شادتر و جذاب تر باشد. بررسی وقایع روز با نگاه انتقادی و طنز نیز از بخشهای ویژه برنامه تابستان برنامه نیمروز است.

سایر عوامل:
مجری: علی ضیا،  کارگردان هنری: حامد جوادزاده، مدیرتولید: ایوب جمشیدی، تدوینگران: نیما تورانی، بابک عشقی زاده، آهنگساز: مهرداد نصرتی، طراح دکور: پیمان قانع، طراح انیمیشن و یارانه: حامد طبری، سیامک پورعابدینی


گروه اجتماعی

«مجموعه خنده بازار»/ 50 قسمت 40 دقیقه ای

زمان پخش: اعیاد رجبییه ، شعبانیه و... - ساعت 22:15
تهیه کننده: فرید شب خیز

-ساختار کلی این برنامه بر منوال شوخی با برنامه های تلویزیونی و مسائل روزمره اجتماعی بر مبنای باز سازی کمدی برنامه ها که با گریم و دکور کاملا مشابه برنامه های اصلی ساخته می شود. آنچه در نهایت باعث جذابیت برنامه خنده بازار می شود، همین تشابه ظاهر و محتوا در قالب طنز است.

سایر عوامل:
سر پرست نویسندگان: آرش قادری، نویسندگان: حمید برزگر، شهاب عباسی، آرش عرفانی و یزدان فتوحی، مدیر تولید: غلامرضا هاشم زاده، کارگردان هنری: شهاب عباسی، گریم: شهرام خلج، طراحی و ساخت دکور: طاهره رحمانی، علیرضا مفاخری، تدوین: علی شب خیز، حامد حسینی، بازیگران:حمید نیک برد، کوروش معصومی، سیامک مفیدی و ...


گروه فرهنگ و معارف اسلامی

«طرح بزرگ قرآنی 1445»– 56 قسمت 15 دقیقه ای

تهیه کننده: جواد بیک محمدی
زمان پخش : از شنبه 90/3/28 ،هر روز– ساعت 10:00

- پیرو طرح تابستانی 1445، این برنامه قرآنی با محوریت "سوره انفال " به روخوانی، روانخوانی با کارشناسی استاد قصری زاده وبخش مفاهیم، تفسیر و موضوعات کاربردی اجتماعی این سوره با حضور آقای دکتر میر باقری می پردازد. اجرای برنامه به عهده مجید یراق بافان است.


گروه ورزش

«نوای پهلوانان»/30 قسمت 20 دقیقه ای

زمان پخش: از شنبه 90/4/4،هر روز– ساعت 7:10
تهیه کننده و مجری طرح: مرتضی حداد

ورزش باستانی در کشور ما ریشه در فرهنگ و تمدن ایران و اسلام دارد.

در برنامه نوای پهلوانان بنیادهای آیین پهلوانی و رسوم جوانمردی در بین اهالی زورخانه مورد بررسی قرار می گیرد. این برنامه تلاش دارد تا ضمن معرفی قسمت های مختلف ورزش باستانی، عملیات ورزشی را به نمایش بگذارد. در مجموعه نوای پهلوانی با سنت ها و مراسم ورزشکاران جوانمرد زورخانه آشنا می شویم و مفاهیم اخلاقی را که هر پهلوان و قهرمان باید آن ها را رعایت کند از زبان خود ورزشکاران می شنویم. از سویی دیگر چون ورزش باستانی و پهلوانی از قدیمی ترین ورزش های ایرانی است و ریشه در فرهنگ و تمدن ما دارد از زوایای مختلفی، سنت های این ورزش را خواهیم دید.

با ارکان مهم زورخانه، خانه ی جوانمردی همراه با تمرین قدرت جسمانی آشنا می شویم. در مجموعه نوای پهلوانان نغمه هایی از مرشدان که در زورخانه ها اجرا می شود نیز دیدنی هستند. از آداب و رسوم و میراث پر بهای نیاکان ما هنوز سنت های جاری در زورخانه ها پا برجاست به لحاظ نقش سازنده و ترکیب منحصر به فرد زورخانه توجه به این ورزش ضرورت پیدا می کند. از سویی دیگر حفظ و گسترش این آداب از نظر فرهنگی ورزشی، اجتماعی و اخلاقی اهمیت ویژه ای دارد.

چون به ورزش باستانی در رسانه ی ملی کمتر توجه شده است و رفتار ورزشکاران باستانی بر اصول آیین فتوت و جوانمردی و از روی گذشت، فروتنی، صفا و ادب است شبکه سه سیما را بر آن داشته تا با معرفی این ورزش نمونه هایی از وظایف و اخلاق ورزشکاران باستانی را نشان دهد تا فرهنگ پهلوانی بیشتر از گذشته شناخته شود و به مرور ترویج یابد.


سایرعوامل:
کارگردان: فتح اله حداد، مشاور برنامه: علی مینایی، تدوین گر: شهاب شهنام، مدیر تصویر برداری و نورپرداز شهرستان ها: سعید فضائلی، مدیر تصویر برداری و نور پرداز: رضا ریوندی، صدا بردار: وحید بوالی، گرافیست و طراح: اباذر ناصری




|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید