BRINK BRINK
تاریخ : دو شنبه 30 خرداد 1390
نویسنده : Oda Pardeks

http://up.vatandownload.com/images/nfudvybbo0gpluj8dwb.jpg
 

تاکنون عناوین بسیاری برای سال 2011 تایید شده اند. تعداد این عناوین به قدری زیاد خواهد بود که به راحتی نمی توان گفت کدام بازی بهتر و موفق تر میتواند باشد. عده ای از منتقدین سال 2011 را، سالِ جنگ FPS ها نامیده اند و دلیل این نام گذاری نیز قطعا، عرضه ی عناوینی همچون Brink، Crysis 2، Rage و... در آن سال است. FPS یکی از پرطرفدار ترین سبک ها است و همه ساله عناوین زیادی در قالب این سبک ساخته و عرضه می گردد. سال گذشته در نمایشگاه E3 2009 شاهد عناوین فوق العاده ای بودیم، یکی از عناوینی که در این نمایشگاه معرفی گشت، عنوان Brink بود. معنی لغوی Brink در زبان فارسی، "حاشیه" بوده که مطمئنا به خاطر حواشی که در داستان بازی موجود است این نام برای این آن در نظر گرفته شد. دو کمپانی Splash Damage و Bethesda به ترتیب وظیفه ی ساخت و نشر Brink را بر عهده دارند. این عنوان در سبک FPS ساخته میگردد. عده ای عنوان جدید Splash Damage را انقلابی جدید در صنعت بازی سازی میدانند و معتقدند با عرضه ی این بازی، در سبک FPS تغییرات زیادی اعمال می شود. کمپانی SD از جمله کمپانی های مستقل در انگلستان محسوب و تاکنون تمامی عناوین ساخته شده توسط آن در سبک FPS بوده اند. این شرکت در سال 2001 تاسیس گردید و اولین محصول آن نیز عنوان Quake 3 Fortness بود، که البته رییس این کمپانی برای ساخت آن تنها کمک های مالی انجام داده و به طور کلی کمپانی SD، در ساخت آن دست نداشته است، ولی نام Splash Damage در کنار سازندگان آن درج شده بود.
 مدت طولانی از این کمپانی خبری نبود تا اینکه در تاریخ 23 May سال 2003 با معرفی عنوان Wolfenstien Enemy of Territory پا به عرضه ی بازی سازی نهاد. به طور کلی SD را نمیتوان جزء کمپانی های پر آوازه در این عرضه ی بزرگ دانست، زیرا تاکنون عناوین مطرحی از آن ندیده ایم، یقین داریم با عرضه ی عنوان Brink این کمپانی نیز جزء مهمترین کمپانی ها در دنیای بازی سازی به حساب آید.
Brink در قسمت داستانی از ابهامات زیادی برخوردار است. داستان اصلی بازی در شهر نسبتا کوچکی به نام The Ark رخ می دهد. این شهر که بیشتر به یک جزیره شباهت دارد، شهر بسیار مدرنی است و سراسر آنرا برج های بلند فرا گرفته است. وقایع Brink در سال 2045 اتفاق می افتد. Ark، در طی سالهای 2030 تا 2040 شهر مهمی محسوب نمیشد ولی کم کم با ساخته شدن شهرک های بیشتر، و پیوسته شدن دو شهر مجاور دیگر به آن، این شهر نیز جزء شهرهای مهم حساب شد و جمعیت آن نسبت به گذشته اش ده برابر گردید که این رقم تا مرز رسیدن به 70000 پیش رفت. با گذشت زمان و پیشرفته تر شدن این شهر، عده ای به گوشه و کنار این شهر به قصد سکونت، مهاجرت کردند تا کم کم، Ark نیز به یکی از شلوغ ترین شهرها معروف شد! بعد از مدت زمان چند سال، عده ای از ساکنان آرک ادعای استقلال کردند و قصد داشتند محدوده ی خود را از آرک جدا کنند. این گروه را در بازی با نام Security خواهیم شناخت. از طرف دیگر هم، گروهی برای مقابله با آنان بوجود آمد که آنها نیز با نام Resistance یا مقاومت معروف شدند. داستان Brink در رابطه با جنگ این دو گروه بوده و در طول بازی وقایع بسیار جالبی رخ میدهد.
Brink دارای گیم پلی بسیار زیبایی است که قطعا هر کس را به چالش میکشد. پس در دانلود کردن این بازی از وبسایت قدرتمند وطن دانلود لحظه ای دریغ نکنید .

 


http://up.vatandownload.com/images/jod6nnp2mcwlg7vk7sb4.jpg


http://up.vatandownload.com/images/4z7l5692i2silhqw66g.jpg
 

 

 

System Requirements :

 

OS: Windows XP, Vista or Windows 7
RAM: 1 GB
Hard Disk Drive: GB free disk space
Graphics: MB
DirectX 9 compatible sound card
DirectX 9.0c
Keyboard
Mouse
DVD-ROM




|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید