به گزارش وبگردي 20:30
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks

به گزارش  وبگردي  20:30 الناز شاکردوست بازیگر موفق سینمای ایران در فیلم اینجا تاریک نیست گریمی بسیار جالبی را تجربه کرده است که برای اولین بار عکس آن منتشرمی شود.

 
 
 

|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks
زندگي دركنار مبتلايان به ايدز زمينه‌ساز ابتلا به اين بيماري نيست
با گذشت بيش از 30سال از شروع همه‌گيري اچ آي وي/ ايدز حدود 40 ميليون نفر در سراسر جهان با اين ويروس زندگي مي‌كنند و حدود 30 ميليون نفر بر اثر ابتلا به اين بيماري جان باخته‌اند. دسترسي به آموزش، پيشگيري، مراقبت و درمان مهم‌ترين عامل كنترل و پيشگيري از ابتلا به اين بيماري است.

به گزارش سرويس بهداشت و درمان ايسنا، ويروس اچ‌ آي ‌وي (ويروس نقص ايمني انساني) عامل ابتلا به ايدز است. اين ويروس به تدريج قدرت دفاعي بدن را ضعيف مي‌كند به طوري كه فرد به انواع عفونت‌ها و سرطان‌ها مبتلا مي‌شود و در نهايت فوت مي‌كند. از زمان ابتلاي فرد به اچ ‌آي ‌وي يعني از زمان ورود ويروس به بدن تا شروع بيماري ايدز ممكن است بيش از 10 سال طول بكشد. در اين مدت ابتلاي بيمار به اچ‌ آي ‌وي از ظاهر او مشخص نمي‌شود و بيمار مي‌تواند به كار و فعاليت خود ادامه دهد ولي احتمال انتقال ويروس به ديگران وجود دارد.

 

چگونگي ورود اچ ‌آي ‌وي به بدن

تماس جنسي با فرد مبتلا بدون استفاده از كاندوم، استفاده مشترك از وسايل تزريقي و يا ساير ابزار تيز و برنده مثل تيغ و سوزن خالكوبي، انتقال خون و فرآورده‌هاي خوني آلوده، از مادر به نوزاد طي حاملگي، زايمان و شيردهي از راه‌هاي انتقال اين بيماري است البته شايع‌ترين راه ابتلا به (اچ‌ آي ‌وي) در جهان تماس جنسي نامطمئن و در ايران، استفاده مشترك از وسايل تزريق در بين مصرف كنندگان مواد مخدر تزريقي است.

عواملي كه ابتلا به ايدز را از راه تماس جنسي بيشتر مي‌كند

تماس‌هاي جنسي محافظت نشده و وجود يك بيماري آميزشي درمان نشده مانند زخم، ترشح و يا سوزش دستگاه تناسلي از عواملي هستند كه خطر ابتلا به ايدز را از راه تماس جنسي بيشتر مي‌كند البته مصرف مواد مخدر، الكل، مواد محرك و روان گردان مانند مواد آمفتاميني (شيشه و اكستاسي) قدرت تصميم گيري فرد را براي پرهيز از رابطه جنسي حفاظت نشده مختل مي‌كند.

 

آيا لازم است افراد مبتلا به اچ آي وي را از افراد ديگر جدا كرد؟

ويروس مولد ايدز از طريق تماس‌هاي معمولي مانند دست دادن، در آغوش گرفتن، روبوسي كردن، عطسه و سرفه كردن، استفاده از ظروف و وسايل غذاخوري مشترك، استفاده از استخر و توالت و حمام مشترك و نيش حشرات منتقل نمي‌شود.

 راه‌هاي كسب اطلاعات در صورت انجام رفتارهايي كه امكان ابتلا به اچ ‌آي‌ وي را به همراه دارد

در اين شرايط مي‌توان با نزديك‌ترين مركز مشاوره بيماريهاي رفتاري محل سكونت خود تماس گرفت. ابتلا به اچ‌ آي ‌وي فقط از طريق آزمايش خون مشخص مي‌شود. از زماني كه ويروس وارد بدن فرد شده تا زماني كه در آزمايش خون مشاهده شود ممكن است چند هفته تا چند ماه طول بكشد كه به اين مدت «دوره پنجره» گفته مي‌شود. در اين مدت با وجود منفي بودن آزمايش، امكان انتقال ويروس وجود دارد.

بهتر است قبل از آزمايش با يك مشاور صحبت كرد. اگر فردي مشكوك به ابتلاي خود يا همسرش به ايدز است و يا نياز به اطلاعاتي در اين باره دارد مي‌تواند به مراكز مشاوره بيماريهاي رفتاري مراجعه كند. در اين مراكز علاوه بر آموزش، مشاوره و ارائه وسايل پيشگيري، آزمايش اچ‌ آي ‌وي به صورت رايگان و با حفظ رازداري انجام مي‌شود و افراد مبتلا تحت مراقبت و درمان قرار مي‌گيرند. آدرس مراكز مشاوره را از مراكز بهداشتي درماني منطقه محل سكونت مي‌توان پرسيد.

درمان ايدز

در حال حاضر درمان قطعي كه موجب از بين رفتن ويروس اين بيماري شود، وجود ندارد البته درمان‌هاي موجود مي‌توانند طول عمر بيمار را افزايش دهند و كيفيت زندگي او را بهتر كنند.

چگونگي محافظت از خود در برابر ابتلا به اچ ‌آي‌ وي

خويشتن داري در زمان تجرد، وفاداري به همسر، استفاده از كاندوم به عنوان مهم‌ترين وسيله پيشگيري از ايدز در تماس جنسي با شريك جنسي مبتلا يا مشكوك به ابتلا، پرهيز از مصرف مواد مخدر يا محرك ، استفاده نكردن از وسايل تيز و برنده مانند تيغ اصلاح، سوزن خالكوبي، وسايل تزريق به صورت مشترك كاندوم است.

لازم به ذكر است، انگ و تبعيض مانع دسترسي افراد به خدمات پيشگيري و درمان اچ‌ آي ‌وي / ايدز مي‌شود، با تقويت عزت نفس و مهارت‌هاي زندگي در جوانان مي‌توان آنان را در برابر ايدز مصون كرد. مصرف مواد روانگردان و الكل زمينه ساز رفتارهاي پرخطر منجر به اچ‌ آي ‌وي / ايدز است.

به ياد داشته باشيم آنچه ما را در معرض ابتلا به ايدز قرار مي‌دهد رفتارهاي ماست نه زندگي در كنار افراد مبتلا. هر يك از ما مي توانيم با محافظت از خود در برابر اچ ‌آي ‌وي گامي در جهت محافظت جامعه خود بردارد.


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks
چندی پیش مدیرکانون اصلاح و تربیت تهران اعلام کرد جرم 80 درصد دختران معرفی شده به کانون اصلاح و تربیت، روابط نامشروع و فرار از منزل است


یکی از شب های سرد زمستان با خودروام در حال عبور از یکی از خیابان های مرکزی پایتخت بودم که چهره دختر نوجوانی که گوشه خیابان ایستاده بود توجهم را جلب کرد.

از روی کنجکاوی، ماشین را کنار خیابان پارک کردم و به او که از سرما دستانش را به هم می فشرد خیره شدم. معصومیت چهره اش زیر آرایش غلیظش محو شده بود. نگاهم به نگاهش دوخته شد. لحظاتی بعد پرسید: هی خانم، تو از این همه نگاه کردن خسته نشدی؟ توی قیافه من چیزی دیدی که اینطوری خیره شدی؟

پرسیدم چرا این موقع شب اینجا ایستاده ای؟ نگاهی سرد به من انداخت و بدون اینکه جوابم را بدهد با خنده ای تلخ سرش را پایین انداخت.

آواره در خیابان ها

از او خواستم تا پیش من بیاید تا کمی گرم شود، او هم بدون هیچ تعارفی قبول کرد. دلیل حضورش در خیابان را پرسیدم. گفت: تو از یک دختر که از خانه فرار کرده، انتظار داری این موقع شب کجا باشه؟ من شب ها به بعضی از مشتریانم مواد می فروشم. درآمد خوبی ندارم، اما همین که خرج روزمره ام در بیاد کافیه!

روسری اش را درست کرد و نگاهی به خودش در آینه انداخت. از او خواستم تا از دلیل فرارش برایم بگوید. تا این حرف را از من شنید در ماشین را باز کرد تا پیاده شود، دستش را گرفتم و با اصرار از او خواستم، کوتاه از زندگی اش برایم بگوید.

دخترک گفت: من از زمانی که چشم باز کردم پدرم را در حال مواد کشیدن دیدم. چند کلاسی درس نخوانده بودم که پدرم من و خواهرم را مجبور کرد با کیف مدرسه مواد جا به جا کنیم. زمانی که 15 ساله شدم پدرم به من گفت که باید با یکی از دوستان معتادش که 38 سال داشت ازدواج کنم. من هم روز عروسی فرار کردم تا از شر زندگی با خانواده ام رها شوم. حالا با گذشت 2 سال از این ماجرا به هر کاری دست زدم تا زندگی ام را حفظ کنم اما خودم هم نمی دانم که به کجا خواهم رسید ...

از او پرسیدم که تنها زندگی می کند؟ سرش را به علامت نه، تکانی داد و گفت: تازگی ها با یک دختر بالاشهری که از خانه شان فرار کرده هم خانه شده ام.

می گفت: هم خانه اش دختر بالاشهر است و به خاطر دوست پسرش فرار کرده؛ اما حالا از دوستش که قول ازدواج به او داده بود خبری نیست و او هم روی بازگشت به خانه شان را ندارد.

معضل دیروز و امروز

موضوع «فرار دختران» بحث امروز و دیروز نیست و معضلی قدیمی به شمار می رود؛ اما در سال های اخیر به دلیل روند افزایشی که داشته توجه آسیب شناسان اجتماعی را به خود جلب کرده است.

چندی پیش مدیرکانون اصلاح و تربیت تهران اعلام کرد جرم 80 درصد دختران معرفی شده به کانون اصلاح و تربیت، روابط نامشروع و فرار از منزل است.

«خلیل اسدی» جامعه شناس در مورد دلایل «جدایی دختران از خانه» می گوید: بررسی ها نشان می دهد که دلایل زیادی از جمله ازدواج اجباری، طلاق، فقر اقتصادی، اعتیاد والدین یا خود فرد، زندانی بودن پدر یا مادر، خشونت و نبود رابطه صحیح بین والدین و فرزندان در این موضوع دخیل هستند.

وی ادامه می دهد: در گذشته نه چندان دور تربیت فرزندان در خانه صورت می گرفت، ولی در چند سال اخیر رسانه های دیداری، شنیداری و سایت های اینترنتی، گروه دوستان و... سهم بسزایی در تربیت فرزندان ایفا می کنند؛ به این ترتیب، فرزندان در خانواده و اجتماع برای انتخاب راه درست بر سر دوراهی قرار می گیرند. در نتیجه ممکن است راه را به خطا بروند. به عنوان نمونه تعداد زیادی از دختران فراری اعتراف کرده اند که با دیدن برخی از فیلم ها به فکر قهر و فرار از خانه افتاده اند.

این آسیب شناس می افزاید: فرار در بیشتر موارد با آسیب همراه است. دختران پس از فرار با بسیاری از جرایم آشنا می شوند که بر شخصیت آن ها تاثیرمی گذارد و از طرف دیگر آن ها که با فرار، تمام پل های پشت سرشان را خراب کرده اند دچار آسیب های شدیدی از لحاظ روحی و جسمی می شوند.

این آسیب شناس اجتماعی تأکید می کند: این افراد با انتخابی نا آگاهانه و بدون تفکر، نه تنها به خودشان ضربه جبران ناپذیری می زنند بلکه شخصیت اجتماعی خانواده شان را هم تحت تاثیر قرار می دهند.

فرار؛ سرانجام بی توجهی به نیاز عاطفی

در این رابطه بسیاری از والدین گمان می کنند که با ایجاد شرایط مالی و اقتصادی خوب برای فرزندانشان دیگر نیازی به ابراز مهر و محبت ندارند. در این خانواده ها زمانی که نوجوان احساس کند به نیازهای روحی وی پاسخ داده نمی شود، برای رفع آن و دستیابی به یک همدل به دیگران متوسل می شود و در بسیاری اوقات فرار از خانه بدین مقصود انجام می گیرد.

«محمد رضا دژکام» روان شناس با تایید این موضوع می گوید: برخی از افراد بر این باورند که اگر نیاز مالی و جسمی فرزندشان را تامین کنند دیگر هیچ مسوولیتی در قبال آن ها ندارند؛ در صورتی که این افراد سخت در اشتباهند. فرزندان بیش از هر چیز به این احتیاج دارند که نیاز های روحی شان از سوی پدر و مادر تامین شود. وی در ادامه می افزاید: نوجوانان در یک سنی نیاز به سنگ صبور دارند. وقتی والدین نسبت به این موضوع بی تفاوت هستند در نتیجه آن ها به گروه همسالانشان پناه می برند که در خیلی از موارد، می تواند خطرناک باشد.

این روان شناس تصریح می کند: در گروه دوستان افرادی هستند که از سادگی دختران نوجوان استفاده کرده و آن ها را به فرار و حتی استفاده از مواد مخدر تشویق می کنند تا به اهداف شوم خود دست یابند. وی با بیان اینکه یکی از عوامل اصلی فرار دختران از خانه، اعضای خانواده هستند، ادامه می دهد: اگر امنیت روانی در خانه وجود نداشته باشد و فرزند از لحاظ عاطفی و احساسی تامین نشود در نتیجه برای فرار از کشمکش های درون خانه، تنها راه را در فرار می بیند.

راه بازگشت را باز کنیم

«دژکام» توضیح می دهد: وقتی دختری از خانه فرار می کند، انگ دختر فراری به او می خورد در نتیجه بازگشت او به خانه بسیار سخت و دشوار خواهد بود. بررسی ها نشان می دهد که اوج سن فرار دختران از خانه بین 12 تا 18 سال است. دقیقاً زمانی که دوره بحران شکل گیری شخصیت نوجوانان است. به گفته این روان شناس، بعد از فرار دختر از خانه آسیب هایی مثل اعتیاد، تجاوز و... در کمین آن هاست و دختر هم نمی تواند برای مقابله با آن کاری انجام دهد چون راه بازگشتی را برای خود نمی بیند.

وی به خانواده ها توصیه می کند: وقتی دختری از خانه فرار کرد اتفاقی است که افتاده و خانواده ها باید سعی کنند دختر را پیدا کنند و اجازه دهند به زندگی برگردد و در رفتارشان تجدید نظر کنند و ببینند که کجای راه را اشتباه رفته اند. والدین باید سعی کنند مثل یک دوست با فرزندانشان رفتار کنند و از نظر عاطفی و احساسی آن ها را تامین کنند.

منبع: انتخاب


|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks
استاد حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) ضمن اشاره به ویژگی‌ها و تأثیرات عدد ۴۰ در فرهنگ اسلامی، به آیه‌ای که رأس مبارک اباعبدالله الحسین علیه‌السلام بالای نی قرائت فرمودند اشاره کرد و دلایل قرائت آن را بر شمرد.
حجت‌الاسلام حسن عامری، استاد حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار آیین و اندیشه فارس در ارتباط با فرارسیدن اربعین حسینی عنوان کرد: اصلی که در واژه‌شناسی اسلامی وجود دارد نشان می‌دهد عدد ۴۰ و اربعین در بسیاری از مراتب دارای تاثیرات شگرفی است.

وی با بیان اینکه واقعه عاشورا موفقیتی برای سیدالشهدا و اصحاب با وفایش تلقی می‌شود، تصریح کرد: همان طور که می‌دانیم رأس مبارک اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در بالای نی آیه شریفه «وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ» را قرائت کرد لذا این فرهنگ شهادت و دفاع از مظلوم همواره در فرهنگ شیعی و ایرانی ما وجود داشته است.

وی افزود: علاوه بر این مسئله، عنایتی که خداوند متعال در کلمه اربعین و عدد ۴۰ قرار داده است سبب شد تا فرهنگ شهادت، از خودگذشتگی و ایثار برای بقای دین، روز به روز‌ در میان مردم پررنگ شود از این رو تا کنون اربعین‌های مختلفی شکل گرفت و به قوت رسید و همین امر، پیروزی امت را در آینده نیز رقم خواهد زد.

|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks
دانشمندان به تازگی پنگوئن بلوندی را در کلونی پنگوئن‌های قطب جنوب مشاهده کرده‌اند که به دلیل جهش ژنتیکی، پرهای روشن دارد. این پنگوئن نادر، پنگوئن بلوند نام گرفته است.
 به گزارش وبگردي 20:30شاید در نگاه اول به نظر برسد این پنگوئن آلبینو است و پرهایش به دلیل نداشتن رنگدانه‌ها سفید شده، اما این پرنده قطبی دچار ایزابلینیسم است، جهشی ژنتکی که منجر به رقیق شدن اثر رنگدانه‌های پر پنگوئن می‌شود.
 


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks
قرارداد بازیگران مجموعه «قهوه تلخ» به کارگردانی مهران مدیری فسخ شده است.
به گزارش وبگردي20:30، در پی مسکوت ماندن سرانجام پروژه «قهوه تلخ»، بازیگران این مجموعه ضمن فسخ قراردادهای خود، سر پروژه‌های دیگری حاضر شده‌اند.

در پی افت کیفی مجموعه قهوه تلخ و ایجاد فاصله بین انتشار آخرین قسمت تا قسمت بعدی و در حقیقت روشن نبودن تکلیف ساخته شدن یا نشدن سریال، بسیاری از بازیگران این سریال عطای حضور در آن را به لقایش فروخته‌اند.
البته تاکنون سازندگان این مجموعه هیچ واکنشی راجع به اخبار منتشر شده نشان نداده‌اند و همین موضوع باعث شده تا شایعات بسیاری در مورد قهوه تلخ نظیر ورشکستگی برادران آقاگلیان به عنوان تهیه‌کنندگان سریال، پروانه نمایش ندادن وزارت ارشاد به ادامه ساخت سریال، افسردگی مهران مدیری و ... مطرح شود.
 
 

|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks

قسمت اول: داستان مریم کوچولو ...

وبگردی 20:30:روز اولی که رفتم موسسه، میان تمام بچه ها، چشمم افتاد به یکی که خیلی شبیه خواهرزاده‌ام بود. مثل اون موهای لختی داشت که مدل مصری کوتاه شده بود و پوست سفید و لب و دماغ کوچولویی که اون رو بیشتر شبیه خواهرزادم می‌کرد. چشم‌هاش چشم‌هایی بود که دنبال یه دریا محبت می‌گشت. در کل چهره ای داشت که از تو ذهنم نمیره.
خجالتی نبود، اومد پیشم نشست و بهم گفت خاله باهام بازی می‌کنی!؟. خندم گرفت. بهش گفتم اسمت چیه!؟ گفت: مریم. گفتم: مریم جون چند سالته !؟. دست کوچیکش رو گرفت جلوی صورتم بعد با انگشتاش گفت 4 سال. بغلش کردم و پیش خودم نشوندمش و تا موقع رفتن با مریم و بقیه بچه‌ها کلی بازی کردیم.
یک هفته از ماجرای آشنایی من با موسسه گذشته بود. دوباره رفتم پیش بچه‌ها. اما هرچی چشم گردوندم مریم بین بچه ها نبود. رفتم پیش مربی بچه‌ها و پرسیدم، مریم کجاست!؟ گفت: سرما خورده بردنش دکتر. همین جا بود که در مورد زندگی مریم ازش پرسیدم و چیزیهایی شنیدم که حالم رو بدجور دگرگون کرد. به حدی که تا یه هفته دست و دلم به هیچ کاری نمی‌رفت.
حالا براتون از قصه زندگی مریم که خودش از اون بی‌خبره یعنی هنوز زوده که باخبر بشه می‌گم. مریم دختر مهربانی که بیش از 4 سال ندارد، نه پدر داره نه مادر. شاید فکر کنید بچه یتیم هستش. اما نه، پدر و مادر داره، اما چه پدر و مادری ...!!. مادر مریم، دختر فراری و پدرش هم یکی از مردهای گرگ صفت جامعه‌ی ما هست که فقط در فکر ارضای غرایز خودشون هستن.
بله، نطفه‌ی مریم از یه رابطه نامشروع بسته شده. دختری که تا آخر عمر قربانی گناه هوسه. مشاور مریم میگه: این بچه، دختر حساسیه. خیلی باهوشه، همه چی رو زود یاد می‌گیره و خیلی هم در مورد پدر و مادرش از ما سوال می‌پرسه. مشاور میگه: تا یه سنی حقیقت به اونها گفته نمی‌شه اما بعد یه سنی بهشون گفته میشه و اونوقت معلوم نیست چه بلایی سر مریم و احساساتش میاد. تابه حال، هر کسی که خواست مریم رو برای فرزندخواندگی بپذیره وقتی از ماجرا خبردار شد نظرش برگشت.
خب بگذریم. مریم یه عروسک داره اسمش عسله. مریم خودش رو مامان اون عروسک می‌دونه غافل از اینکه شاید هیچ وقت... راستی یادم رفته بود که اینو بگم. وقتی مریم تو بیمارستان به دنیا اومد مادرش یا به اصطلاح مادر فراری یه نامه گذاشت و در رفت و تو نامه نوشته بود، چون نمی‌دونه بابای این بچه کیه، اسمش رو گذاشته مریم...
نویسنده : خانم ی‌. آ

پی‌نـوشت: بیاییم مردانه زنها را گرامی بداریم؛
این بار اگر زن زیبارویی را دیدیم، هوس را زنده به گور کنیم و خدا را شکر کنیم برای خلق این زیبایی؛
زیر باران، اگر دختری را سوار کردیم، به جای شماره به او امنیت بدهیم؛
او را به مقصد مورد نظرش برسانیم، نه به مقصد مورد نظرمان؛
هنگام ورود به هر جایی، با احترام بگوییم، اول شما؛
در تاکسی، خودمان را به در بچسبانیم نه به او؛
در اتوبوس جای خود را به پیرزنی بدهیم که ایستاده،
و ...
بیایید فارغ از جنسیت کمی واقعاً مرد باشیم...،
نه این که از مردی فقط کُتَش و سیبیلش را داشته باشیم!،
بیایید واقعاً مردانه زنها را گرامی بداریم...

دل‌نـوشت: خـــــدا پـرسید: می‌خوری یا می‌بری!؟
گفتم: می‌خورم،
چه می‌دانستم حسرت ها را می‌خورند،
لـــذت‌ها را می‌بــــرند...
 
منبع:باشگاه خبرنگاران

|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks
به گفته پزشکان وی در حین معاینه به طور مستمر حالت استفراغ داشت...

پزشکان نیویورک ماری تقریبا دو متری را از شکم یک زن آمریکایی بیرون کشیدند!!


این زن که "باتریشا" نام دارد پس از خوردن ماهی خام و بزرگی در یکی از رستورانهای ژاپنی درد شدیدی از ناحیه شکم احساس می کرد.


این زن 36 ساله فورا به بیمارستانی در نیویورک منتقل شد. به گفته پزشکان وی در حین معاینه به طور مستمر حالت استفراغ داشت. به گزارش روزنامه البیان امارات، پزشکان پس از معاینه، متوجه تحرکت موجود زنده ای در درون شکم وی شدند و پس از آنکه شکم وی را شکافتند ماری به رنگ سیاه و سفید پیدا کردند که طول ان تقریبا دو متر بود!


این روزنامه در ادامه گزارش خود افزود: پزشکان و پرستاران با مشاهده این مار وحشت زده شدند و باتریشا نیز اکنون درحالت بهبودی به سر می برد.



منبع: atynews.com


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks
شركت خودروسازی پورشه از جدیدترین مدل پانامرای خود در نمایشگاه خودروی قطر رونمایی خواهد كرد.
به گزارش ایسنا، پورشه قرار است در نمایشگاه خودروی قطر كه از 25 تا 28 ژانویه سال جاری (5 تا 8 بهمن) برپا می‌شود، از مدل جی.تی.اس پانامرای خود رونمایی كند. این خودرو از ماه مارس سال جاری روانه بازار خاورمیانه می‌شود.
 

قدرت و موتورهای مدل جدید پورشه نسبت به خودروهای قبلی این شركت تقویت شده‌اند. حجم موتور این خودرو 4.8 لیتری از نوع V8 بوده كه قدرتی معادل 430 اسب بخار تولید می‌كند.

سرعت این خودرو در عرض 4.5 ثانیه از صفر تا 100 كیلومتر بر ساعت می‌رسد. حداكثر سرعت این خودرو 288 كیلومتر بر ساعت است.

|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks
علیرغم آن که بسیاری از کارشناسان سینمایی کارهای غیراخلاقی این بازیگر را پیش بینی کرده بودند اما انگار گلشیفته فراهانی علاقه زیادی برای سرعت بخشیدن به این شیب غیراخلاقی دارد.

به گزارش وبگردي20:30، در آخرین عکس منتشر شده از گلشیفته فراهانی در روزنامه فیگارو فرانسه، وی ارزش های اخلاقی که حتی در کشورهای غربی نیز اندکی وجود دارد را زیر پا گذاشته و به صورت کاملا برهنه در مقابل دوربین ظاهر شده است؛ موضوعی که شاید هواداران وی نیز آنرا باور نمی کردند.

انتشار عکس برهنه وی موج گسترده ای از مخالفت ها را در شبکه های اجتماعی به همراه داشته و حتی رسانه های غربی نیز به آن پرداخته اند.

 

 

 

تاکید وی بر این رفتارش نیز به خوبی در انتشار عکس هایش در صفحه فیس بوک شخصی اش نشان می دهد که وی علاقه شدیدی برای جلب توجه و شدت بخشیدن به شیب رفتار غیراخلاقی اش دارد.

جالب آنکه هنوز مدت زمان زیادی از اظهار نظر گلشیفته فراهای در نشریه مد wox (که در نمایش عکس های عریان سابقه دارد) که تاکید کرده بود از حجاب متنفر است نمی گذرد. آیا هنوز هم برخی علاقمند به دعوت او به ایران هستند؟
 
 
 
منبع باشگاه خبرنگاران

|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: , , ,
آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید