بهترین تلفن همراه (موبایل) اروپا: Samsung GALAXY S II
تاریخ : سه شنبه 27 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks

بهترین تلفن همراه (موبایل) اروپا: Samsung GALAXY S II

European Mobile Phone 2011-2012

Samsung GALAXY S IISamsung GALAXY S II با صفحه نمایش Super AMOLED Plus 4.3 اینجی (۱۰٫۹ سانتی متری) و هم چنین با CPU دو هسته ای ۱٫۲ GHz توجه فراوانی را به خود معطوف ساخته است. وقتی این دستگاه در دستان شماست شما احساس می کنید که می توانید هر کاری را که بخواهید انجام دهید: وب گردی در اینترنت، فیلم برداری Full HD، قابلیت پخش همه انواع صوت و تصویر (تقریباً همه کدهای صوتی و تصویری را دارد)، انواع بازی، عکاسی حتی در نور بسیار کم به کمک فلاش LED و سنسور  ۸ مگاپیکسلی پیشرفته. بدنه بسیار باریک ۸٫۴۹ میلی متری، سیستم عامل آندروئید ۲٫۳ و صفحه لمسی کاربرپسند عالی Wiz UX همه اینها سبب شده است تا کاربران یک دستگاه با امکانات پیشرفته و هیجان انگیز پیش رو داشته باشند.

بیشتر بدانید:


|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: , , ,
تاریخ : سه شنبه 27 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 

بهترین های موبایل و تجهیزات آن در سال ۲۰۱۰- ۲۰۱۱
Mobile Devices Awards 2010-2011
بهترین گوشی های موبایل اروپا در سال ۲۰۱۰-۲۰۱۱  توسط EISA انتخاب شدند.
انجمن صوتی و تصویری اروپا (European Imaging and Sound Association) که به اختصار EISA نامیده می شود بهترین گوشی های موبایل سال ۲۰۱۰-۲۰۱۱ اروپا را معرفی نمود. قطعاً انتخاب مدل های زیر در فروش جهانی و حتی در ایران بسیار مؤثر است:

بهترین موبایل هوشمند (Smartphone) اروپا در سال ۲۰۱۰-۲۰۱۱:
Samsung Galaxy S GT-I9000Samsung Galaxy S GT-I9000
سیستم عامل این دستگاه Android است، Samsung Galaxy S GT-I9000

شاهکاری برای کاربرانی که می خواهند بهترین ارتباط، سرگرمی و به روز بودن را با هم داشته باشند. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۴ اینچی (۱۰٫۱۶ cm) AMOLED، ۸۰۰*۴۸۰ پیکسلی تاچ اسگرین است که تجریه  نمایش تصاویر خیره  کننده را ارائه می دهد. دوربین ۵ مگاپیکسلی این دستگاه بدون فلش است ولی ضبط ویدئویی آن ۷۲۰ پیکسلی است. ارتباط با سایر دستگاه ها توسط بلوتوث ۳٫۰، Wi-Fi با DLNA امکان پذیر بوده و قادر به اتصال به و اشتراک گذاری بین این دستگاه و تلویزیون های سامسونگ و پخش کننده های بلوری می باشد. موبایل Samsung Galaxy S GT-I9000  دستگاهی خوش ساختی است که نظر هر عاشق موبایل را جلب می کند.
جهت اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی به این سایت ها هم سر بزنید:
Galaxy S GT-I9000 در سایت رسمی سامسونگ
Galaxy S GT-I9000 در EnWikkipedia
Galaxy S GT-I9000 در سایت یوتیوب
این در سایت GSMARENA

بهترین موبایل مولتی مدیای همه پسند (Social Media)  اروپا در سال ۲۰۱۰-۲۰۱۱
Samsung Wave GT-S8500Samsung Wave GT-S8500

موبایل Samsung Wave بر اساس اقبال عمومی به گوشی های هوشمندی که نرم افزارهای جذاب عمومی را در بر دارند ساخته شده است. Samsung Wave GT-S8500 اولین دستگاهی با سیستم عامل Bada است که قادر به اتصال به فروشگاه های نرم افزاری است. در پس صفحه تاچ اسگرین ۳٫۳ اینچی (۸٫۳۸ cm) AMOLED این موبایل سی پی یو پر قدرت ۱ گیگاهرتزی قرار دارد. قادر به ارتباط  از طریق بلوتوث ۳٫۰ گزینه های صوتی و تصویری مثل رادیو FM با RDS و دوربین ۵ مگاپیکسل همراه با فیلم برداری ۷۲۰ پیکسلی و فلاش LED است. موبایل Samsung Wave GT-S8500 باریک و خوش ساخت با بدنه فلزی طراح شده است.
Wave GT-S8500 در سایت رسمی سامسونگ
سایت اختصاصی این موبایل

بهترین موبایل اروپا در سال ۲۰۱۰-۲۰۱۱
Sony Ericsson Xperia X10 minSony Ericsson Xperia X10 minii
موبایل سونی اریکسون Xperia X10 mini یک موبایل خیلی کوچک و خوش دست است. گذشته از این، دارای کارائی قابل توجه با امکاناتی گسترده مثل GPS، Wi-Fi، ۳G و دوربین ۵ مگاپیکسلی با فلاش می باشد. این موبایل دارای سیستم عامل Android بوده و همان راحتی کار با مدل بزرگتر آن با وجود اندازه تاچ اسگرین ۲٫۵۵ اینچی (۶٫۴۸  cm) خود دارا می باشد. اندازه و وزن کوچک آن و رنگ های متنوع خوش رنگ قاب این موبایل آنرا جز ۶ موبایل برتر موبایل های هوشمند قرار داده است.
Xperia X10 mini در سایت GSMARENA
Xperia X10 mini در سایت Sony Ericsson
Xperia X10 mini در سایت دی جی کالا

بهترین Tablate اروپا در  سال ۲۰۱۰-۲۰۱۱:
Apple iPadApple-iPad
این محصول خارق العاده جدید عصر جدیدی را در دنیای نشر رقم زده است. مجلات و کتب  را می توان بصورت دیجیتالی با این دستگاه شکفت انگیز ۹٫۷ اینچی (۲۴٫۶۳ cm) با صفحه LED لمسی با ضخامت ۱۳٫۴ mm منتشر کنید و بخواند. نه یک کامپیوتر، بلکه یک Tablet  ارتباطی ایدآل برای انجام امورات ای میل است.با iPad هم چنین شما می توانید فیلم و عکسهایتان را در این دستگاه  ذخیره کنید؛ زاویه دید آن نیز کاملاً واید بوده بطوریکه به راحتی همراهان شما هم بتوانند عکس و فیلم را ببینند. جالب ترین مسئله این است که شما می توانید همه ۱۴۰ هزار نرم افزار های iPhone موجود را که بطور مرتب در حال افزایش هستند مثل سایر برندهای شرکت Apple از سایت iTunes دانلود و استفاده کنید.
iPad  APPLE در سایت APPLE
iPad Apple در دی چی کالا

بهترین هدفن اروپا در سال ۲۰۱۰-۲۰۱۱ :
Beyerdynamic T 50 pBeyerdynamic-T-50-p

گوش دادن به موزیک با کیفیت فوق العاده (Ultimate Hi-Fi) در هنگام حرکت با مارک جدید هدفون Beyerdynamic T 50 p ممکن شده است.با دارا بودن تکنولوژی Tesla صدایی بی نظیر، پرقدرت و با کیفیت فوق العاده را به ارمغان آورده است. طراحی بسیار زیبا و راحت این هدفون باعث می شود شما ساعت ها به موزیک تان بدون ناراحتی گوش بدهید. هدفون دارای ظاهری استیل براق جذاب و همراه با کیف است.
سایت رسمی این هدفون
مشخصات این هدفون در سایت Headfonia

بهترین دستگاه راه یاب (Navigation) قابل حمل اروپا در سال ۲۰۱۰-۲۰۱۱ :
Garmin Nüvi 3790t

Garmin Nüvi 3790t
شرکت Garmin آخرین محصول خود را با عنوان قابل حمل با بنام ‘Portable Navigtion Device’ ارائه داده است.این دستگاه بیشتر شبیه به موبایل هوشمند بوده، بسیار نازک (۸٫۹۵ mm)، صفحه نمایش LCD 4.3 اینچی (۱۰٫۹۲ cm)، مولتی تاچ و قابل نمایش هم در هر دو جهت عرضی و طولی می باشد. Garmin Nüvi 3790t دارای یک بلند گو است تا به طریق صوتی نیز شما را راهنمایی کند، این دستگاه تصاویرمسیر و راه ها را  با کیفیت سه بعدی واضح نمایش می دهد. دارای بلوتوث بوده با بیش از ۲۰۰ مدل گوشی موبایل و هندز فری سازگار است.

Nüvi 3790t  در سایت رسمی Garmin


|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: , , ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید